גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של הרולאן גארוס

יוליה גלושקו
יוליה גלושקו | Gettyimages

הטניסאית הישראלית המדורגת 139 בעולם, הפסידה לרוסייה אנה בלינקובה (120 בעולם), 0:6, 4:6,4:6. הפתיחה הייתה מבטיחה, אך לבסוף ספגה גלושקו הפסד צורב

(גודל טקסט)

יוליה גלושקו לא תשחק ברולאן גארוס. אחר הצהריים (שישי), ספגה הטניסאית הישראלית הפסד צורב במיוחד בסיבוב המוקדמות השלישי והמכריע של הטורניר. גלושקו, המדורגת 139 בעולם, פתחה נהדר, ניצחה 0:6 במערכה הראשונה אבל הפסידה בשתיים הבאות 6:4, 6:4 לאנה בלינקובה הרוסייה בת ה-20 (120 בעולם) והודחה.

גלושקו, כאמור, פתחה בסערה וניצחה במערכה הראשונה 0:6 כשהיא שוברת את הרוסייה במשחקון ראשון ארוך וצמוד ולאחר מכן, בזכות טניס מרשים, שייטה לניצחון חלק. המערכה השנייה הייתה שונה לחלוטין. בלינקובה פתחה טוב יותר ועלתה ל-0:2 ובהמשך ל-2:4 והצליחה לשמור על ההגשה שלה בדרך ל-2:5. גלושקו שמרה על ההגשות שלה בדרך ל-3:5 ואפילו שברה את ההגשות של הרוסייה וצימקה ל-5:4. דווקא במשחקון העשירי גלושקו נשברה בנקודת המערכה השלישית, ונוצחה 6:4.

הישראלית פתחה טוב את המערכה השלישית והובילה כבר 0:3 עם נקודת משחקון על ההגשה שלה בדרך ל-0:4. אבל אז בלינקובה הצליחה לשבור. גלושקו נשברה שוב פעמיים והפסידה 6:4 במערכה המכרעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי