ת'ים גבר על ג'וקוביץ' בדרמה אדירה ועלה לגמר הרולאן גארוס

דומיניק תים
דומיניק תים | Clive Mason/Getty Images

המדורג ראשון בעולם כבר חזר מהקבר ל-5:5 במערכה החמישית במשחק שהופסק פעמיים בשל הגשם, אבל האוסטרי השיג שבירה אחרונה בדרך ל-2:6, 6:3, 5:7, 7:5 5:7 ושחזור הגמר מהשנה שעברה נגד רפאל נדאל

(גודל טקסט)

זה לקח חמש מערכות, ארבע שעות ו-19 דקות, שתי הפסקות לא מתוכננות בשל תנאי מזג האוויר וכמעט יום שלם מרגע הפתיחה עד רגע הניצחון, אבל לבסוף דומיניק ת'ים גבר היום (שבת) על נובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר הרולאן גארוס ועלה לגמר נגד רפאל נדאל. זה יהיה שחזור הגמר מהשנה שעברה, אז ניצח הספרדי וזכה בתואר ה-11 בצרפת. הפעם, מקווה ת'ים, זה ייגמר אחרת.

המשחק החל אתמול והופסק במצב של 1:1 במערכות, כשדווקא ת'ים היה זה שהראה יכולת טובה יותר. כשהוא חודש בשעות הבוקר, היה נראה שג'וקוביץ' חוזר לעצמו. שתי המערכות הבאות היו קשות ושני הטניסאים היו נחושים, כשבשלישית ת'ים ניצח 5:7 וברביעית היה זה ג'וקוביץ' באותה תוצאה.

הסרבי המדורג ראשון בעולם רצה לחזור לגמר בפאריס מאז 2016, הפעם היחידה בה זכה בטורניר כשגבר על אנדי מארי, אלא שדווקא האוסטרי (4) היה זה שהראה יכולת טובה יותר. המשחק החל אתמול והופסק במצב של שתי מערכות, וכשחודש בשעות הבוקר, היה נראה שג'וקוביץ' חוזר לעצמו. שתי המערכות הבאות היו קשות ושני הטניסאים היו נחושים, כשבשלישית ת'ים ניצח 5:7 וברביעית היה זה ג'וקוביץ' באותה תוצאה.


דומיניק ת'ים. הדיח את ג'וקוביץ' גם ברבע הגמר לפני שנתיים (Clive Brunskill/Getty Images)

המשחק הלך למערכה חמישית מותחת, ולג'וקוביץ' היתה את הסטטיסטיקה לצידו – עד היום הוא הפסיד רק פעם אחת מתוך 10 כשהמשחק הלך למערכה חמישית. אלא שת'ים לא נבהל, שבהר מהר ועלה ל-1:4 לפני שהמשחק סוף הופסק. בשעות הצהריים הגשם פסק, המשטח יובש והשניים חזרו להילחם. ההפסקה עשתה טוב לג'וקוביץ', שחזר מהפיגור והשווה ל-5:5 דרמטי, אבל ת'ים השיג שבירה במשחקון האחרון – שנמשך שש דקות – ועלה לגמר בפעם השנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי