נדאל: "אני מאוד פסימי לגבי חידוש הטניס התחרותי"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

הספרדי המדורג שני בעולם הביע חשש גדול בראיון בצ'אט: "אני צופה בעיה קשה. בענף הזה חייבים לטוס בכל שבוע למדינות, מעורבים אנשים רבים. גם משחק ללא קהל לא יעזור. הלוואי והמצב הזה יימשך רק כמה חודשים"

(גודל טקסט)

עוד בענפי הספורט הבכירים כמו כדורגל וכדורסל כבר נקבעו תאריכים לחזרה לאימונים ואף השבת חלק מהליגות הבכירות, הרי שענף הטניס נמצא מאחור מה שמאוד מדאיג את טניסאי הצמרת. מי שהפעם התייחס לכך הוא רפאל נדאל הספרדי (מדורג שני בעולם) שהביע פסימיות גדולה לגבי התאוששות הענף מנגיף הקורונה. כזכור, לפני שבוע נדאל מתח ביקורת על כך שאי אפשר להתאמן ולקיים משחקים.

 
 
בצ'אט שאורגן על ידי הפדרציה הספרדית אתמול (ראשון) אמר נדאל: "אני פסימי מאוד לגבי חידוש ה-ATP בתנאים נורמליים. בטניס אתה צריך לנסוע בכל שבוע למדינות שונות, להישאר במלון. גם אם המשחקים ייערכו ללא קהל שזו אכזבה בפני עצמה, הרי שארגון התחרות מחייב השתתפות של אנשים רבים. באופן בינלאומי, אני רואה בעיה קשה. אין ספק שחידוש הטניס המקצועני מתעכב".
 
 
לפני מספר ימים הספרדי, שזכה 19 פעמים בגראנד סלאם, כבר הביע את ספקותיו לגבי קיום טורניר גדול. כזכור, הווימבלדון בוטל לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה והענף עצמו מושבת לפחות עד אמצע יולי.
 

"עברנו חודש וחצי קשים מאוד עם הפסדי ענק שלא ניתנים לתיקון. איבדנו הרבה אנשים וכמובן שיש הפסדים קצת פחות משמעותיים אך הם יובילו לבעיות כלכליות גדולות. הלוואי והמצב הזה יימשך רק כמה חודשים". בחודש שעבר, יחד עם הכדורסלן פאו גאסול, החל ביוזמה לתרומת כספים. הנחמה של הספרדים, שסבלו ממספר המתים הגבוה ביותר אחרי ארצות הברית ואיטליה (23,190 מקרי מוות), היא שמשבת הבאה תינתן האפשרות לחזור לעסוק בספורט באופן פרטני, אם קצב ההידבקות ימשיך להאט, כך הודיע ראש הממשלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי