סבב וולוו: דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו בתחרות הלאומית הראשונה

המנצחים והפיינליסטים
המנצחים והפיינליסטים | עמית שיסל, איגוד הטניס

אשקלון: צוקרמן גבר 4:6 ו-3:6 על חברו לקולג' מור בוליס. גלושקו ניצחה 5:7 ו-1:6 את שלי ברזניאק: "שמחתי לנצח בתחרות הראשונה אחרי הקורונה, התגעגעתי לתחושת הניצחון"

(גודל טקסט)

דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) בתחרות הלאומית הראשונה מתוך ארבע, של "סבב וולוו 2020" לגברים ולנשים, שארגן איגוד הטניס במיוחד לשחקנים הישראלים. התחרות הסתיימה במרכזי הטניס והחינוך באשקלון, כאשר בשלושת השבועות הקרובים יתקיימו התחרויות ביפו וברעננה ותחרות מאסטרס מסכמת בעפולה.

צוקרמן (דורג 3 בתחרות) גבר בגמר 4:6 ו-3:6 על מור בוליס והשלים דאבל, לאחר שזכה אתמול גם בטורניר הזוגות, ובסה"כ גרף סכום של 5,900 שקלים. הגמר בין צוקרמן לבוליס היה גם דרבי בין שני שחקני אוניברסיטת USC בארה"ב. בוליס, שזכה כפינאליסט ב-2,500 שקלים, החל את דרכו במוקדמות ועבר שלושה סיבובים לפני שעלה להגרלה הראשית.

צוקרמן סיכם: "הפעם האחרונה ששיחקתי בתחרות היתה בגביע דייויס בטורקיה, לפני שלושה חודשים וחצי, והתרגשתי מאוד לשחק שוב. אני שמח מהתוצאות שלי בשבוע הזה, גם ביחידים וגם בזוגות, וצברתי ביטחון לתחרות בשבוע הקרוב".

לינה גלושקו השלימה גם היא דאבל וזכתה ב-5,900 שקלים לאחר שזכתה ביחידים ובזוגות. גלושקו, שדורגה 1 בתחרות, גברה 5:7 ו-1:6 בגמר על אלופת ישראל, שלי ברזניאק (3), שהסתפקה ב-2,500 שקלים. גלושקו: "אני מאוד שמחה לנצח בתחרות הראשונה אחרי הקורונה, התגעגעתי לתחושת הניצחון ואני מקווה להמשיך ככה בשלוש התחרויות הבאות".

בשבוע הקרוב תתקיים התחרות הלאומית השנייה, במרכזי הטניס והחינוך בישראל יפו, אליה נרשמו למעלה מ-200 שחקנים ושחקניות שחלקם החלו כבר אתמול לשחק במוקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי