רשמית: נובאק דג'וקוביץ' יחזור להתחרות באליפות אוסטרליה

play
עשה היסטוריה בטורינו. דג'וקוביץ' | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11 05:39

ממשלת אוסטרליה ביטלה את ההשעיה לשלוש שנים של סרבן החיסונים. הוא נרשם לטורניר אדלייד ובהמשך ישחק גם במלבורן

(גודל טקסט)

נובאק דג'וקוביץ' צפוי לחזור לשחק באליפות אוסטרליה הפתוחה ועכשיו זה רשמי. כבר לפני שבועיים פורסמו הערכות שאחרי הסערה בשנה שעברה, הסרבי ישוב למלבורן והיום (רביעי) הוא קיבל את הוויזה לאוסטרליה והבטיח את השתתפותו בטורניר אדלייד שמהווה הכנה לגרנד סלאם.

דג'וקוביץ' עמד במרכזה של סערה גדולה בתחילת השנה, כאשר ממשלת אוסטרליה סירבה להכניס אותו למדינה ללא חיסון נגד קורונה וזה לא השתתף בגרנד סלאם הראשון של השנה. כזכור, באוסטרליה החליטו להשעות את דג'וקוביץ' מלהיכנס למדינה למשך שלוש שנים, אלא שההחלטה הזו בוטלה ונובאק קיבל ויזה.

דג'וקוביץ' ינסה לזכות בגרנד סלאם ה-22 בקריירה שלו, בתחרות בה הוא עשה זאת הכי הרבה: הוא הניף תשעה תארי גרנד סלאם מתוך ה-21 שלו במלבורן.

נובאק דג'וקוביץ' בשדה התעופה של מלבורן, בדרכו לעזוב את אוסטרליה
יחזיר לעצמו את התואר? דג'וקוביץ' ופמלייתו עוזבים את אוסטרליה בטורניר הקודם | רויטרס

לפני כמה שבועות דג'וקוביץ' דיבר על הרצון שלו לחזור להתחרות באוסטרליה ואמר: "אני ממש רוצה לשחק שם. כל מה שקרה כבר בפעם הקודמת כבר מאחוריי ואני רק רוצה לשחק טניס. תמיד שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי באוסטרליה, התוצאות מדברות בעד עצמן ותמיד יש לי אובר מוטיבציה לשחק שם, הפעם אפילו יותר".

מה שככל הנראה איפשר לדג'וקוביץ' לשחק היא הדעיכה של הקורונה והעובדה שבאוסטרליה פתחו את הגבולות לזרים שאינם מחוסנים. דג'וקוביץ' התייחס לזה והוסיף: "אני מחכה לאישור שוב. זה דבר טוב שהם פתחו את הגבולות לזרים לא מחוסנים. יש לי את ההשעיה הזו, אני מקווה שיבטלו אותה. זה לא בידיים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי