אנדי מארי אחרי המשחק הארוך בקריירה: "חבל שזה הסתיים בפארסה"

הבריטי בן ה-35 ביצע קאמבק ענק והכריע את המשחק ב-4:05 לפנות בוקר באוסטרליה: "לא מבין את מי זה משרת, אני המום שאנשים נשארו ביציע"

(גודל טקסט)

בניגוד לווימבלדון ומקומות אחרים, באליפות אוסטרליה לא מכבים את האור בחצות וגם לא ב-2 בלילה. מי שחווה זאת על בשרו היום (חמישי) הוא אנדי מארי, שסיפק את אחד הקאמבקים הגדולים בקריירה שלו ובכלל שידע הטורניר, כשחזר מפיגור שתי מערכות ו-5:2 בשלישית לניצחון 6:4, 7:6 (4), 6:7 (6), 3:6, 5:7 על ת'נאסי קוקינקיס המקומי בסיבוב השני.

המשחק הזה נמשך חמש שעות ו-45 דקות, והסתיים רק בשעה 4:05 לפנות בוקר שעון אוסטרליה – המשחק הארוך בקריירה של מארי, אבל לא הכי מאוחר באוסטרליה. ב-2008 שיחקו האליל המקומי לייטון יואיט והקפריסאי מרקוס בגדאטיס עד 4:34 לפנות בוקר.

זמן המשחק של אנדי מארי מול ת'נאסי קוקינקיס, אליפות אוסטרליה
5:45 שעות של משחק | רויטרס

הסקוטי בן ה-35 זכה לתשואות רמות מהקהל המקומי, אך הודה: "זה לא אידיאלי לסיים ב-4 לפנות בוקר, אני לא יודע את מי זה משרת. משחק כזה, ובמקום לדבר על משחק אפי בין מארי לקוקינקיס, זה מסתיים בפארסה. אני המום שאנשים נשארו עד הסוף, אני ממש מעריך את מי שעשה את זה. הם יצרו עבורנו אווירה נפלאה עד לכדור האחרון. יש אנשים שצריכים לעבוד למחרת. אם הילד שלי היה מביא כדורים בטורניר הזה ופתאום חוזר ב-5 בבוקר הביתה, כהורה הייתי משתגע מזה".

מארי המשיך: "זה לא שירת את האוהדים, לא את השופטים, לא את המארגנים. אני לא חושב שזה היה מדהים עבור הצופים וגם לא טוב לנו השחקנים".

המדורג 1 בעולם לשעבר בילה כבר כמעט 11 שעות במגרש, אחרי שעבר גם את האיטלקי מתאו ברטיני במרתון של חמש מערכות בסיבוב הראשון. יריבו הבא יהיה הספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט, לו הפסיד ב-2019 כשנראה היה כי הקריירה שלו לקראת סיומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי