חגיגות בנבחרת הדייויס: "החבר'ה הראו לב ענק ועשו דבר מדהים"

יוני ארליך התמוגג אחרי הקאמבק מ-2:0 ל-2:3 על לטביה: "ניצחון אדיר, עוליאל עלה כמו אריה". אבי פרץ: "אני מאוד אופטימי"

(גודל טקסט)

נבחרת הדייויס השלימה היום (ראשון) קאמבק מופלא, כשחזרה מ-2:0 ל-2:3 על לטביה בריגה, ושרדה בבית העולמי מספר 1. דניאל צוקרמן ועידן לשם החלו את המהפך עם ניצחון במשחק הזוגות, ולאחר שישי עוליאל ניצח במשחק היחידים ואיזן ל-2:2, סגר צוקרמן עניין ונתן את האות לחגיגות.

יוני ארליך, קפטן הנבחרת, סיכם ואמר: "ניצחון אדיר, באמת ניצחון אדיר. אמרתי להם אתמול בלילה שקיבלנו סטירה לפנים, אבל לא נוקאאוט. צברנו כוח מהניצחון בזוגות והשחקנים חזרו בצורה בלתי רגילה. ישי עוליאל עלה כמו אריה אחרי פציעה וצוקי הראה לב ענק וסיים משחק אדיר. אני גאה להיות הקפטן שלהם. כולם עשו הכול במשך השבוע הזה, ידעתי שאצטרך לשחק עם שלושתם כדי להתמודד עם העומס. הכנתי את ישי שלשום שזה מה שהולך להיות, ידענו שהוא יעלה למשחק הרביעי והוא עשה את זה בצורה הכי טובה שאפשר".

עוד אמר ארליך: "היו ניצחונות ענקיים לדייויס, לא נשכח את מה שעמוס וגלעד עשו או אנחנו נגד צ'ילה, אבל החבר'ה הראו לב ענק ועשו דבר מדהים היום. מגיע להם שאפו ענק. אחרי שקיבלו אתמול בראש, לא קל לבוא כמו חדשים ולעלות עם הגב אל הקיר ה-12 בצהריים בידיעה שחייבים לקחת שלוש נקודות. חוץ מלב אדיר הם גם הראו טניס איכותי, וזה לא פחות חשוב".

נבחרת הדייויס של ישראל
חגיגות גדולות בלטביה | אתר רשמי, Kaspars Volonts / Latvian Tennis union
יוני ארליך, קפטן נבחרת הדייויס של ישראל
אפשר לחייך. ארליך | אתר רשמי, Kaspars Volonts / Latvian Tennis union
נבחרת הדייויס של ישראל
היו מאוחדים – וניצחו. נבחרת הדייויס חוגגת | אתר רשמי, Kaspars Volonts / Latvian Tennis union

יו"ר האיגוד אבי פרץ הוסיף: "אנחנו בסערת רגשות, לפי מה שהבנתי מעולם לא חזרנו מפיגור 2:0 לניצחון. ידענו שמשחק הזוגות הוא קריטי ויכול לשנות מומנטום, ישי עלה לטרוף והוא טרף כמו גבר, הוא התאמן כל השבוע כמו חיה. אני מזכיר לכם שלא מזמן הוא עבר ניתוח. במשחק האחרון זה פשוט היה לב, עוד תשמעו על השחקן הלטבי הזה, הדירוג שלו משקר. היה פה לב, היתה פה נשמה של כל הנבחרת, תמיכה של שחקן בשחקן, צוות, צוות רפואי, הם הלכו אתמול לישון בידיעה שזה לא אבוד. אנחנו עושים פעולות שלא עשו כדי לקדם את העתיד, אבל החבר'ה האלה הם ההווה. המדינה מאוד עוזרת לנו, יש לנו שיחות גם עם השר החדש, אני מאוד אופטימי לקראת העתיד. אנחנו מודעים להווה, אלה לא הדירוגים אליהם היינו רגילים פעם, אבל אני מאוד אופטימי. עם רוח ומעטפת כאלה, אפשר להגיע עוד יותר רחוק".