אסלן קראצב העפיל לחצי הגמר בטורניר מדריד, יפגוש את שטרוף

אסלן קארצב, טניסאי רוסי | רויטרס

הרוסי שהחל את דרכו בשלב המוקדמות ניצח 6:7(3), 4:6 את הסיני ג'אנג ג'יזן, הגרמני הפתיע את ציציפאס. נשים: סבאלנקה עלתה לגמר ושם תפגוש את שביונטק

(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר טורניר מדריד הסתיימו הערב (חמישי) ומי שממשיך לדהור הוא הטניסאי הרוסי אסלן קראצב (121 בעולם). אחרי שבשמינית הגמר חלף על פני דניל מדבדב, כעת הבטיח קראצב את מקומו בין ארבעת האחרונים בזכות 6:7(3), 4:6 על הסיני ג'אנג ג'יזן ובזכות הניצחון עלה לראשונה בקריירה לחצי הגמר במדריד והפך לטניסאי השני בהיסטוריה שמגיע לשלב זה במדריד אחרי שהחל את דרכו במוקדמות.

קראצב בן ה-29 ניצל שלוש פעמים מנקודות שבירה במערכה הראשונה, שהוכרעה רק בשובר שוויון אחרי שהשניים שמרו על ההגשות שלהם ב-12 המשחקונים הראשונים. המערכה השנייה כבר נפתחה עם שבירה מצדו של קראצב, שהבטיח את מקומו בחצי הגמר בתום שעה ו-40 דקות. בחצי הגמר הוא יתמודד מול ליאן לנארד שטרוף הגרמני (65), שהדהים את סטפנוס ציציפאס היווני שדורג רביעי בתחרות.

ארינה סבאלנקה, טניסאית בלארוסית
תצטרך להכניע את שביונטק בגמר? סבאלנקה | רויטרס

באשר לטורניר הנשים, ארינה סבאלנקה הבלארוסית (2 בעולם), שתחגוג מחר את יום הולדתה ה-25, סידרה לעצמה מתנה מוקדמת עם הניצחון 4:6, 1:6 על מריה סקארי. סבאלנקה, שזכתה בגרנד סלאם ראשון בקריירה באוסטרליה השנה, זכתה בטורניר מדריד ב-2021 והיא תקווה להוסיף לעצמה תואר שלישי ב-2023, אבל לשם כך תצטרך להכניע בגמר את איגה שביונטק המדורגת מספר 1 בעולם.