בפעם השנייה תוך שנה: סימונה האלפ מואשמת בשימוש בחומרים אסורים

מערכה שלישית מצוינת. האלפ | רויטרס

הרומניה שהגיעה בעבר עד פסגת הדירוג העולמי טוענת: "אני קורבן, חסרת אונים אל מול הניסיון למצוא אותי אשמה במשהו שלא עשיתי"

(גודל טקסט)

באוקטובר 2022 הושעתה סימונה האלפ לאחר שבגופה נמצא חומר אסור, ואמש (שישי) זה שוב קרה לה. בדמה של הרומניה שהגיעה עד פסגת הדירוג העולמי ב-2017 שוב נמצאו אי-סדרים, והיא ניצבת בפני השעיה בת חמש שנים מהסבב.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה
ניצחון מרשים. האלפ | רויטרס

"מאז ה-7 באוקטובר, כשהושעיתי בשל שימוש בחומרים אסורים, עברתי את הסיוט הגדול ביותר בחיי", כתבה ברשתות החברתיות. "לא רק ששמי הוכתם, עברתי מסע קשה מול ה-ITIA (גוף בינלאומי שנועד לטפל בבעיות סמים ומכירות משחקים), מסיבות שאני לא מבינה, בניסיון להוכיח את חפותי אף שמעולם לא לקחתי שום חומר אסור. פעמיים ניסיתי להישפט מול שופט עצמאי, ופעמיים נדחיתי".

האלפ הוסיפה וכתבה: "כבר הוכח מבעד לכל ספק שאני קורבן, ופתאום הם בדקו את הדם שלי ומצאו משהו לא תקין. שלושה מומחים עולמיים בדקו אותו והבהירו שהכל רגיל. אני מרגישה חסרת אונים בצל ההטרדה הזו למצוא אותי אשמה במשהו שמעולם לא עשיתי, כל חיי נלחמתי נגד רמאויות, אלה לא הערכים שלי. אני רוצה להישפט מול שופט עצמאי כדי להוכיח את חפותי".

האלפ, שבשיאה ניצחה את סרינה וויליאמס בגמר ווימבלדון ב-2019, סיימה את עונת הטניס שלה כבר בספטמבר שעבר, עוד לפני שההאשמות הפכו פומביות, בשל סדרת פציעות, אך שבה לסבב והפסידה לדריס סניגור האוקראינית כבר בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית האחרונה.