סופית: מפגש הדיוויס מול יפן יתקיים בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב

האיגוד הודיע כי המשחקים ב-16 וב-17 בספטמבר הועברו מחדרה: "מקווה שהנזק הכלכלי והתדמיתי מול ה-ITF שנגרם לנו לא יהיה כבד מדי", אמר יו"ר האיגוד אבי פרץ

(גודל טקסט)

לאחר שבועיים מלאי אמוציות ותהפוכות, איגוד הטניס סיכם עם חברת היכלי הספורט תל אביב-יפו על קיום מפגש גביע הדיוויס מול נבחרת יפן בחודש ספטמבר הקרוב בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

האירוע יתקיים ב-16 וב-17 בספטמבר וצפוי מפגש עם נבחרת אטרקטיבית ברמה גבוהה מאוד אשר בשורותיה נמצאים חמישה שחקנים מהטופ 200 העולמי ובראשם יושיהיטו נישיוקה המדורג 30 בעולם.

הדרייב אין, היכל שלמה, משחק גביע דייויס של נבחרת ישראל בטניס
גם בספטמבר האחרון שיחקו טניס באולם בתל אביב | מאור אלקסלסי

כזכור, המשחקים היו אמורים להיערך בחדרה ואף יצאה הודעה רשמית בנושא, אלא שהעירייה חזרה בה מההסכם מכיוון שהמשחקים ייערכו בחג ראש השנה. אבי פרץ יו"ר האיגוד מסר היום: "עברנו שבועיים לא פשוטים. ראשית אני רוצה להגיד תודה לכל מי שפנה והביע רצון לעזור בסיטואציה המורכבת שנקלענו אליה, כולל מנהל אגף הספורט בעיריית באר שבע מאיר אלפסי, רוני גרין ממועדון הטניס ברעננה, יורם אסרף מנכ"ל רשות הספורט באשדוד ומנכ"ל אתוס בחיפה יגאל זאבי. לצערנו, בכל אחת מהערים הנ"ל היתה בעיה נקודתית שבעטייה לא ניתן היה לקיים את האירוע שם. אני שמח שמנכ"ל חברת היכלי הספורט מר מאור בנימיני וצוותו עשו הכל כדי שהאירוע יתקיים בהיכל שלמה, כולל מספר מהלכים לא שגרתיים מצידנו ומצידם.

"החלטת עיריית חדרה הפתיעה אותנו מכיוון שקיימנו מספר פגישות וביקורים והיו לנו ציפיות גדולות מהמפגש במיקום החדש", המשיך פרץ, "אני חושב שקיום דיוויס בחדרה היה יכול לקדם את הענף באזור גיאוגרפי שענף הטניס כמעט ולא קיים בו. באופן אישי חבל לי מאוד שפלח מסוים באוכלוסיה גורם עוול לפלח אחר והתגובות של החלק המאוכזב בעיר חדרה מגיעות אלי באופן אישי ואני מבין ללבם. כאמור, ההחלטה של עיריית חדרה הייתה קשה מאוד עבורנו ואני מקווה שהנזק הכלכלי והתדמיתי מול ה-ITF שנגרם לנו לא יהיה כבד מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי