סבאלנקה "נגד כל העולם" בגמר מול קוקו גוף: "אני מצפה לזה"

הקהל בניו יורק וחובבי הטניס שהכתירו את האמריקאית לדבר הבא יתמכו בה בגמר אליפות ארה"ב (שבת, החל מ-23:00), אבל הבלארוסית רוצה לטפס למקום הראשון בדירוג העולמי עם תואר גרנד סלאם שני בקריירה: "אעשה את המיטב"

(גודל טקסט)

גמר הנשים באליפות ארצות הברית שייערך מחר (שבת) החל מ-23:00, יוליד בכל מקרה זוכה חדשה. ארינה סבאלנקה וקוקו גוף ייאבקו זו מול זו על הזכות להניף את הגביע היוקרתי בפעם הראשונה בקריירה, אחרי מסע מרשים אל הגמר.

סבאלנקה ללא ספק תגיע בתור פייבוריטית לגמר, אחרי שנה אישית פנטסטית. הניצחון שלה על מדיסון קיז בחצי הגמר, בקאמבק מרשים אחרי שיריבתה כבר הגישה לניצחון, היה ה-50 שלה בשנת 2023, במהלכה הגיעה לחצי גמר בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם, וזכתה באליפות אוסטרליה. הבלארוסית שתעלה בכל מקרה לפסגת הדירוג העולמי בשבוע הבא, יודעת שהיא תצטרך לגבור מחר לא רק על יריבה איכותית, אלא גם להתמודד עם רוח גבית שתקבל קוקו גוף מהקהל הביתי.

"קוקו שחקנית יוצאת מהכלל שעושה דברים מדהימים באליפות הזאת. כן, הקהל יתמוך בה. נראה שכל העולם יהיה בעדה. אפשר לצפות לזה. אבל מבחינתי, אין פה שום דבר משוגע או יוצא דופן. פשוט אעלה למגרש ואעשה כל מה שאני יכול, אאבק על כל נקודה, אעשה את המיטב", אמרה סבאלנקה.

ארינה סבאלנקה, טניסאית בלארוסית, לצד קוקו גוף, טניסאית אמריקאית
המאזן הפנימי נוטה לטובתה. גוף עם סבאלנקה במפגש קודם | GettyImages, Robert Prange

מן העבר השני תעמוד גוף, המדורגת 6 בטורניר, ילדת הפלא שהתפרסמה בגיל 15 בזכות טורניר פריצה בווימבלדון, שהספיקה כבר לאבד את ההילה ולקבל אותה בחזרה לאחרונה בזכות סדרה של תצוגות מרשימות שהזכירו שהיא עדיין מסוגלת להפוך לטניסאית הגדולה של הדור החדש.

גוף עדיין בת 19, ואם תפתיע ותזכה, היא תהפוך לבת העשרה ה-11 בלבד (נשים וגברים) שזוכה בטורניר גרנד סלאם. גוף, שבזכות הניצחון בחצי הגמר על קרולינה מוחובה הפכה לאמריקאית הצעירה ביותר בגמר גרנד סלאם מאז סרינה וויליאמס ב-1999, עדיין לא זכתה בתואר גרנד סלאם וההופעה היחידה שלה בגמר הייתה אשתקד ברולאן גארוס, אבל היא מאמינה שהיא מסוגלת לעשות זאת, בטח לאור העובדה שהיא מחזיקה במאזן חיובי במפגשי ראש בראש עם סבאלנקה. גוף ניצחה את סבאלנקה שלוש פעמים לעומת שני הפסדים, אבל במפגש האחרון ביניהן השנה באינדיאן וולס, ידה של הבלארוסית הייתה על העליונה.

"גדלתי על הטורניר הזה, ולהופיע פתאום בגמר מרגיש מיוחד מאוד. עוד לא השלמתי את המשימה, אבל אני נחושה לעשות זאת", אמרה גוף לקראת הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי