בן שלטון צפוי להשתתף בטורניר ווטרגן בתל אביב

דג'וקוביץ' רחוק שני ניצחונות מזכייתו הראשונה בארה"ב מאז 2018 | רויטרס

האמריקאי בן ה-20 שהודח על ידי ג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות ארצות יפגוש שוב את שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם, בתחרות שתתקיים בנובמבר הקרוב

(גודל טקסט)

בן שלטון, הטניסאי האמריקאי בן ה-20 שהודח לפני כשבוע על ידי נובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, צפוי לנחות בישראל בנובמבר הקרוב ולהשתתף בטורניר ווטרגן בתל אביב כחלק מסבב ה-ATP. תנאי הגעתו סוכמו וכעת החוזה עומד בפני חתימה ואישור סופי. הטניסאי האמריקאי הצעיר המדורג כעת במקום ה-19 הפך ללהיט עולמי בשנה האחרונה לאחר שהדהים באליפות אוסטרליה והעפיל לרבע הגמר, ולפני כשבועיים הודח כאמור בחצי גמר אליפות ארצות הברית.

הטורניר מגיע בהובלתם של איש העסקים והפילנתרופ ד"ר מיכאל מירילשוילי, בעלים ונשיא הן של הטורניר והן של חברת ווטרגן, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס, אקספו תל אביב, איגוד הטניס, משרד התרבות והספורט וקבוצת קומטק. בחודש מאי השנה התקיים ביקור פרטי בישראל של הטניסאי נובאק ג'וקוביץ', שבפגישה חברית עם ד"ר מיכאל מירילשוילי העניק את המחבט איתו זכה באליפות אוסטרליה במתנה לד"ר מירילשוילי. לקראת סיום השהות נובאק הדגיש כמה רוצה להגן על תואר אלוף טורניר ווטרגן תל אביב בו הניף את הגביע אשתקד.

זאת השנה השנייה ברציפות שה-ATP יקיים בישראל את הטורניר, בו ייקחו חלק כוכבי טניס מהטופ 20 העולמי. שחקנים מהשורה הראשונה מכל העולם ביחידים ובזוגות יגיעו לתל אביב ויתחרו על סך פרסים בהיקף של מעל מיליון דולר. כזכור, בשנה שעברה שיאן תארי הגרנד סלאם נובאק ג'וקוביץ' ניצח את מארין צ'יליץ' במשחק הגמר המרתק.

בן שלטון טניסאי
יגיע לתל אביב. בן שלטון | אימג'בנק GettyImages

מכירת הכרטיסים נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים וגם השנה הביקוש גובר משמעותית על ההיצע בקרב הקהל הישראלי. מחירי הכרטיסים שווים לטורנירים המקבילים של ATP ברחבי העולם המביאים טניסאים מהטופ העולמי ומציגים חוויה יוצאת דופן לקהל. יחד עם זאת, מחירי הכרטיסים לאירוע נמכרים החל מ-99 שקל למבוגר וזאת במטרה להתאים את האירוע למגוון קהל הישראלי חובב הטניס. במסגרת הטורניר יוענקו כ-400 כרטיסים למוזיאון הסבלנות ולגופים נוספים למטרות של חינוך וחיזוק של ערכים בספורט.

טורניר תל אביב ווטרגן 2023 יהיה אקולוגי ויספק מי שתייה מהאוויר לכל משתתפי הטורניר וכן לקהל הרחב כאשר התחרות הינה 100% ללא פלסטיק, זאת הודות לפעילות העסקית המשמעותית של חברת ווטרגן המייצרת מי שתייה מהאוויר אשר מעושרים במינרלים ומספקת מים בלמעלה מ-90 מדינות ובכך מאפשרת משאב מים חדשני אשר מצמצם משמעותית את השימוש בפלסטיק ומסייעת רבות בשמירה על הסביבה. בחודש נובמבר יהפוך מתחם "אקספו" תל אביב להיכל טניס בינלאומי כאשר קבוצת קומטק, החברה האמונה על ארגון והפקת האירוע, צפויה להקים שני מגרשי טניס בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עוד באותו נושא: טניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי