"אני לא העמדתי פנים, כמו אחרים": ג'וקוביץ' שולח עקיצה לנדאל

play
דג'וקוביץ' ונדאל | רויטרס
צפו: נובאק ג'וקוביץ' זכה בטורניר פריז וחגג תואר מאסטרס 40 01:43

הספרדי טען לפני מספר שבועות כי "שיא הזכיות חשוב יותר לנולה, השאיפות שלי בריאות יותר" - וכעת הגיע תורו של הסרבי לסגור חשבון

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' זכה אמש (ראשון) בתואר המאסטרס ה-40 שלו בקריירה, לאחר שניצח 4:6, 3:6 את גריגור דימיטרוב בגמר טורניר פריז, ובכך האריך את רצף הניצחונות שלו ל-18 במספר, מאז ההפסד לקרלוס אלקראס בגמר טורניר ווימבלדון לפני כמעט ארבעה חודשים.

לפני מספר שבועות התראיין יריבו הגדול של נולה רפאל נדאל, ונשאל על שבירת שיא הגרנד סלאמים בכל הזמנים של הסרבי: "עבורו זה היה הרבה יותר מתסכל אם הוא לא היה מצליח להגיע ל-24, ואולי בגלל זה הוא הגיע לשם. זו תמיד היתה השאיפה שלו. גם לי היו שאיפות, אבל שאיפות בריאות, שאפשרו לי לראות דברים בפרספקטיבה אחרת, ולא להיות מתוסכל או כועס כשדברים לא מסתדרים".

ג'וקוביץ' ראה בכך ביקורת ברורה וכעת הוא דאג לסגור חשבון. "אני הולך על כל השיאים, כל השיאים שאני יכול לשבור", הבהיר. "מעולם לא היתה לי בעיה להגיד את זה, ובגלל זה אנשים לא אוהבים אותי. לא העמדתי פנים כמו אחרים, שאמרו שזו המטרה שלהם ואז התנהגו בצורה אחרת. אני תמיד הייתי ברור בשאיפות שלי".

לפני מספר ימים נשאל הסרבי על מערכת היחסים שלו עם השור ממאיורקה וסיפר: "הוא לא חבר, אבל אנחנו מכבדים זה את זה. אני מקווה שאחרי הקריירה נוכל לשבת בים, לשתות ולדבר על החיים". בריאיון שהעניק במאי שעבר דיבר גם על היחסים עם רוג'ר פדרר וסיפר: "אני, רוג'ר ורפא מעולם לא היינו חברים, זה לא ממש אפשרי כיריבים, אבל אנחנו גם לא אויבים".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי
רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי | רויטרס

על הזכייה שלו הוסיף ואמר אמש: "מדהים שהצלחתי לזכות פה אחרי נסיבות מאתגרות כל כך במהלך השבוע. חזרתי ממצבי הפסד בשלושה משחקים רצופים בחמישי, שישי ושבת. הייתי קרוב להפסיד ומצאתי איכשהו את ההילוך הנוסף בזמן המתאים. גם המשחק הזה היה צמוד מכפי שהתוצאה מראה, וזה עוד ניצחון מדהים מבחינתי. אני מאוד גאה כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי