לא הקאמבק עליו חלם: נדאל הפסיד לתומפסון ברבע הגמר בבריסביין

play
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי | GettyImages, Chris Hyde
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1 06:08

הספרדי שחזר למגרשי הטניס אחרי שנה וניצח פעמיים, נכנע לאוסטרלי ששב מפיגור מערכה ל-7:5, 6:7 (6), 3:6 מול הקהל הביתי אחרי כשלוש שעות וחצי

(גודל טקסט)

רפאל נדאל חזר השבוע לשחק טניס אחרי היעדרות בת שנה, והטורניר הראשון שלו בבריסביין שבאוסטרליה כבר לא יסתיים בקאמבק מהחלומות. הספרד בן ה-37 שירד בעקבות ההיעדרות למקום ה-672 בעולם נכנע היום (שישי) ברבע הגמר לג'ורדן תומפסון המקומי, שחגג מול הקהל הביתי מהפך וניצחון 7:5, 6:7(6), 3:6 שלא ישכח כל הקריירה אחרי שלוש שעות ו-25 דקות של טניס.

בסיבובים הקודמים חלף הספרדי על פני דומיניק תים ואוסטרלי נוסף ג'ייסון קובלר, וגם מול תומפסון הוא פתח טוב עם שבירת הגשות שהעלתה אותו ל-1:3 ובסופו של דבר ל-5:7 במערכה. האוסטרלי שמדורג 55 בעולם הפתיע בסיבוב הקודם את אוגו אמבר הצרפתי שמדורג 4 בטורניר, ודווקא מעמדת פיגור מול נדאל הוא התאושש והמשיך בשבוע המצוין מבחינתו.

השחקנים לא הצליחו לשבור אחד את השני בדרך לשובר שוויון במערכה השנייה, ושם מפיגור 6:4 תומפסון השיג ארבע נקודות רצופות וניצח 6:8. המומנטום של האוסטרלי נמשך גם במערכה השלישית וגם פסק זמן רפואי של נדאל לא עצר אותו, והוא העפיל לחצי הגמר עם 3:6.

ג'ורדן תומפסון, טניסאי אוסטרלי
חגג בבית. תומפסון | אימג'בנק GettyImages, PATRICK HAMILTON/AFP

בעוד נדאל ימשיך בהכנות לאליפות אוסטרליה, תומפסון יפגוש בחצי הגמר את המדורג 2 בטורניר גריגור דימיטרוב. המדורג 1 בטורניר, הולגר רונה הדני, יפגוש בחצי הגמר את רומן סאפיולין הרוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי