הטניסאי כמעט פגע במביאת הכדורים, ברשת קראו להדיחו: "צריך לפסול אותו"

פאבל קוטוב חבט בעוצמה כדור לקיר על פספוס נקודה היה קרוב לפגוע בנערה מאחוריו שנבלה. אוהדים זעמו: "בכל ספורט מקבלים עונש מיידי על התנהגות כזאת, כהורה לילד, אני נגעל שהוא לא נפסל מאליפות אוסטרליה"

(גודל טקסט)

טורניר הגראנד סלאם הראשון לשנת 2024 החל באליפות אוסטרליה הפתוחה כשהמדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ' כבר הבטיח עלייה לסיבוב הבא, אך ברשתות החברתיות פחות התעסקו בטניסאי הסרבי ויותר במדורג 64 בעולם המגיע מרוסיה. דווקא פאבל קוטוב היה מי שתפס את הכותרות אחרי ששרד מותחן של 5 מערכות עם 2 שוברי שוויון מול ארתור רינדרקנץ' הצרפתי, אולם ההתייחסות למשחק בין השניים הגיעה בעקבות התנהגותו של קוטוב במהלך שגרם זעם רב מצד אוהדי הטניס בעולם.

המשחק הארוך הוציא מהטניסאי הרוסי צד מכוער כשהוא התרגז על אחת הנקודות שפספס ובהתפרצות זעם תפס את הכדור והטיח אותו עם המחבט בחבטה חזקה לכיוון הקיר שמאחוריו, במה שכמעט פגע במביאת הכדורים שעמדה בתפקידה מאחורי קוטוב וגרם לה להיבהל. בדרך כלל, בהתפרצויות זעם ופגיעות בצופה מהיציע, בשופט או בנערי כדור, הדבר גורם לפסילת הטניסאי, אך השופט בהתמודדות בחר שלא לפסול אותו, והרוסי כאמור המשיך לניצחון ולסיבוב הבא.

באינטסגרם זעמו על החלטת השיפוט מעוררת המחלוקת עם תגובות רבות שקראו להדיחו וביקרו את ההתנהגות שלו: "בכל ספורט בו אתה מתנהג ככה אתה מקבל עונש מיידי". "זה לא היה מהלך של קלאס, כהורה לילד אני מוצא את זה מגעיל לחלוטין שהוא לא נפסל מאליפות אוסטרליה הפתוחה", הוסיף אחד האוהדים. אחר כתב על התנהגותו של קוטוב: "זה חוסר שליטה עצמית. צריך לפסול אותו על התנהגות שאינה ספורטיבית, מה היה קורה אם היה פוגע בה?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי