החוק החדש באוסטרליה משגע שחקנים: "הטורניר הכי woke אי פעם"

הטניסאים מתקשים להשלים עם התקנה החדשה שמאפשרת לאוהדים להיכנס בין משחקונים, גם אם אין הפסקת מנוחה. ג'וקוביץ', שצעק "שאט דה פאק אפ": "מבין, אבל זה נגרר"

(גודל טקסט)

השחקנים באליפות אוסטרליה מתקשים להתמודד עם החוקחדש שהוכנס לטורניר. כידוע, אוהדים במגרשי טניס לא יכולים להיכנס לאולם ולצאת ממנו בחופשיות, ובדרך כלל צריכים לחכות עד למנוחת השחקנים (בין שני משחקונים, או בסיום מערכה) לפני שהם זכאים לצאת להפסקה (לשירוים או למזנון) או לחזור למושבם. במהלך משחקים קשים וארוכים, זה עלול דקות ארוכות, שבהן אוהדי טניס ממתינים בתסכול, כשכל רצונם הוא להגיע למושב שעליהם שילמו.

אז הדברים השתנו במלבורן פארק השנה, וכעת מותר לאוהדים לעשות את דרכם למקומותיהם במהלך חלון הזמן הקצר שבין המשחקונים. הניסיון הזה הוצג כ"דרך לנסות ולשפר את חוויית הצפייה". באופן טבעי היו כמה בעיות בהסתגלות, וכמה שחקנים הביעו את חששותיהם.

הטניסאי ג'ורדן תומפסון
רגישות יתר? תומפסון | אימג'בנק GettyImages, Daniel Pocket

ג'ורדן תומפסון האוסטרלי לא היה מודע לחוק החדש במהלך הניצחון שלו בסיבוב הראשון על אלכסנדר ווקיץ'. לאחר ששמע את המהומה סביבו, הוא צעק: "אתם צוחקים עליי? זה הטורניר הכי woke בכל הזמנים!". woke, כידוע, הוא ביטוי מודרני לצדק חברתי, שלא פעם נאמר בציניות, על יומרות לסייע ולהגן על "חלשים" ובכך פוגעים באחרים.

הטניסאי נובאק ג'וקוביץ'
"אנחנו רוצים שלאוהדים תהיה חוויה נהדרת ומרגשת. אבל זה קשה". נולה | GettyImages

גם נובאק ג'וקוביץ' צעק "תסתמו את הפה!" ("shut the fuck up") על צופים שהפריעו לו באמצע המשחק שלו מול דינו פריזמיץ' בסיבוב הראשון. אחרי המשחק הוא טען שגם לו לא היה מושג מה קורה. הסרבי הודה: "לא ידעתי על המדיניות החדשה או הכלל החדש הזה. כלומר, אני מבין שהמניע מאחורי זה הוא לשפר את החוויה של האוהדים, נכון? אנחנו כן משחקים עבור האוהדים. אנחנו רוצים שלאוהדים תהיה חוויה נהדרת ומרגשת.

"אבל זה קשה, אני חייב לומר. אני מבין את זה ואני תומך בזה במידה מסוימת, אבל במקביל כל הקריירה שלי, כל החיים שלי התרגלתי לאיזושהי אווירה. כשזה משתנה, זה קצת מבלגן, מסיח את דעתך קצת".

השחקן בן ה-36 המשיך: "היום איבדנו לא מעט זמן כשהם נתנו לאנשים להיכנס למקומות שלהם, למרות שלא הייתה הפסקה. היריב שלי נאלץ לחכות להם עד שיתיישבו. זה נגרר יותר מדי זמן.

"אני לא יודע אם זה באמת הכלל הכי טוב, אבל אני מביןאותו מנקודת מבט של הטורניר והאוהדים, ומבחינתם זה כנראה עדיף. אני די חלוק בין שתי הדעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי