הטניסאית הצטלמה בעירום מלא: "אני חוסכת כסף על בגדים"

חובבי הענף זוכרים אותה מתחילת שנות ה-2000 ו-140 אלף העוקבים שלה באינסטגרם נהנים עד היום מתמונות נועזות במיוחד

(גודל טקסט)

ענף הטניס נמצא בכותרות אחרי הזכייה ההיסטורית של יאניק סינר באליפות אוסטרליה. כעת, הגיע תורה של שחקנית הטניס בעבר, אשלי הארקלרוד, שתופסת את אור הזרקורים מסיבה אחרת. האמריקאית בת ה-38 לא רק הורסת ביופייה, אלא גם ניחנה בחוש הומור משובח.

היא ידועה מאד בקרב חובבי הז'אנר והייתה מופיעה בכל התחרויות המוכרות מאז תחילת שנות האלפיים ועד 2012, אז פרשה ממשחק ועברה ללעסוק בפרוייקטים שונים ובין היתר גם דיגמה.

ב-2008 כיכבה על שער מגזין "פלייבוי" ועד היום 140 אלף העוקבים שלה באינסטגרם נהנים מלא מעט תוכן הכולל גם עירום. אחד הפוסטים הכי חזקים שלה היה בעירום מלא עם גבה למצלמה תחת הכותרת: "חוסכת כסף על בגדים". באופן מתבקש, הפוסט החושפני שבר את כל שיאי הלייקים והתגובות.

העוקבים השתעשעו גם על הכלב שלה, שמביט בה ומקבל את התמונה במלואה, כמו שרבים מהם היו חושקים. בנוסף, הייתה לה גם התנסות ב"אונליפאנס" אך היא החליטה לסגור את החשבון.

רבים בטוחים שהיא עשתה את זה לאור העובדה שהילדים שלה כבר גדולים. למרות הפרישה מטניס, הוא עדיין מרכזי בחייה מאחר והאמריקאית נשואה למאמן הטניס צ'אקי אדאמס, ומגדלת יחד איתו את הדור הבא. הבת שלה בת ה-12, סיסי אדאמס, מדורגת 5 בקליפורניה ואיזה כיף שיש לך אבא מאמן ואמא שחקנית עבר שיכולה לאתגר אותך. יש לה גם ילד בן 14 שמשחק כדורסל.

עם לוק של נערה בת 18, כולנו נשמח שהיא תגלה לנו את סוד מעיין הנעורים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי