חולמת על עוד סנסציה: נבחרת הדיוויס מתכוננת למפגש בצ'כיה

play
יכולה שוב להפתיע? נבחרת ישראל | אתר רשמי, איגוד הטניס
נבחרת הדייויס של ישראל מתכוננת למשחקים מול צ'כיה

אחרי המהפך המרשים בלטביה והניצחון הנהדר על יפן, הנבחרת הישראלית תפגוש את צ'כיה במאבק על הכרטיס לטורניר הבית העליון

(גודל טקסט)
נבחרת הדייויס של ישראל מתכוננת למשחקים מול צ'כיה
יכולה שוב להפתיע? נבחרת ישראל | אתר רשמי, איגוד הטניס

מפגש הדיוויס נגד נבחרת צ'כיה על הכרטיס לטורניר הבית העליון של גביע דיוויס בו ישחקו 16 הנבחרות הטובות בעולם ייצא לדרך בשבת הקרובה בצ'כיה. הנבחרת הישראלית הגיעה בתחילת השבוע לצ'כיה והחלה בהכנות לקראת המפגש שיתקיים על משטח קשה באולם המכיל 1,500 מקומות.

הנבחרת מגיעה למפגש לאחר שני ניצחונות מצוינים בשנה שעברה: 2:3 בלטביה לאחר מהפך מ- 2:0 וניצחון מצוין במשחק ביתי בהיכל שלמה בחודש ספטמבר האחרון 2:3 על נבחרת יפן.

נבחרת צ'כיה מגיעה למפגש לאחר שהגיעה עד שלב רבע הגמר של טורניר הגמר של גביע דיוויס שהתקיים במלאגה (הפסידה לפינליסטית אוסטרליה 2:1).

המפגש האחרון בין שתי הנבחרות היה בספטמבר 2022 בו אירחה הנבחרת הישראלית את הצ'כים בתל אביב והפסידה 3:1. מאזן המפגשים בין הנבחרות עומד על 1:4 לטובת הצ'כים., כשישראל שואפת לשחזר את הניצחון הבודד שלנו על הצ'כים, שנחשב לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי, כשב-1987 עמוס מנסדורף ושלמה גליקשטיין הובילו את הנבחרת שלנו ל-2:3 מדהים בחוץ מול שחקנים

בסגל הישראלי עם הקפטן יוני ארליך ומאמני הנבחרת יואב שב ויואב בן צבי נמצאים ישי עוליאל (415 בעולם), אוראל קמחי (456), דניאל צוקרמן (465), עידן לשם (672 בעולם), רוי סטפנוב (333 בזוגות) ואופק שימנוב הצעיר (849 בעולם) שהצטרף לראשונה לסגל הנבחרת המורחב.

בשורות הנבחרת הצ'כית משחקים ירי להצ'קה (31 בעולם), תומאס מאחץ' (66 בעולם), ויט קופריבה (115 בעולם), ג'ייקוב מנסיק (127 בעולם) ואדם פבלסק (45 בעולם בזוגות).

הגרלת סדר המשחקים תתקיים ביום שישי בצהרים, המשחקים יצאו לדרך ביום שבת בשעה 16:00 (שעון ישראל) ובשעה 14:00 ביום ראשון.

קבוצת "רב בריח" הודיעה על הענקת חסות ותמיכה בנבחרת ישראל בגביע דיוויס. לדברי שמואל דונרשטיין, מנכ"ל ובעלים קבוצת "רב בריח": "אנו גאים לחבק ולתמוך בנבחרת הישראלית שיוצאת לייצג את ישראל בעולם בכבוד רב. כחברה מובילה בתעשייה הישראלית, המייצגת בגאווה את המדינה ברחבי העולם, אנו מזדהים ומחוברים לספורט כחול-לבן כגורם משמעותי שמתחבר לחברה ולערכיה, לתרומה לקהילה ולתקשורת הפנימית אל מול העובדים. אני מאחל לנבחרת הצלחה רבה בטורניר!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי