סנסציה: ג'וקוביץ' הודח מאינדיאן וולס על ידי המדורג 123 בעולם

play
הפנים אומרות הכל. ג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill
צפו בסנסציה: ג'וקוביץ' הודח מאינדיאן וולס על ידי המדורג 123 בעולם 01:52

האיטלקי האלמוני לוקה נארדי הפך למדורג הכי נמוך שגובר על הסרבי אחרי 4:6, 6:3, 3:6 מדהים: "זה נס". ג'וקוביץ': "מופתע מהרמה הנמוכה שלי"

(גודל טקסט)

סנסציה בשלבים המוקדמים של טורניר אינדיאן וולס. לוקה נארדי בן ה-20, איטלקי אלמוני שמדורג 123 בעולם, הדהים הלילה (בין שני לשלישי) את נובאק ג'וקוביץ' ועלה על חשבונו לשמינית הגמר, אחרי 3:6, 6:3, 4:6 כנגד כל הסיכויים.

נארדי, שעלה לטורניר כלאקי לוזר, הוא מעריץ מושבע של ג'וקוביץ', שתלה פוסטר של אלילו הסרבי בחדרו בגיל 8. הוא עמד עד כה בקריירה על מאזן של 6:1 במשחקים מול שחקנים מהטופ 50 בדירוג העולמי, אבל רשם משחק הירואי והפך ללאקי הלוזר הראשון אי פעם שגובר על ג'וקוביץ', ולמדורג הנמוך ביותר שמנצח את הסרבי בטורניר מאסטרס 1000 או גרנד סלאם.

"אני חושב שזה נס. אני מדורג במקום ה-100 בעולם והרגע ניצחתי את ג'וקוביץ', זה מדהים", אמר נארדי ההמום בסיום, בעוד ג'וקוביץ' מצידו הודה שהציג את אחד המשחקים החלשים בקריירה.

לוקה נארדי, טניסאי איטלקי
המעריץ קם על האגדה. נארדי | רויטרס
נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי
הפנים אומרות הכל. ג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

"לא הכרתי אותו יותר מדי", אמר ג'וקוביץ' על היריב. "ידעתי שיש לו איכויות מהבייסליין, ידעתי שיש לו כישרון, שהוא נע היטב על המגרש ומאוד מוכשר. לא היה לו מה להפסיד, והוא שיחק טניס מצוין. הגיע לו לנצח". ג'וקוביץ' אומר ש"מצד שני, אני מופתע מהרמה הנמוכה שלי. שיחקתי רע מאוד, מאוד. לו היה יום טוב מאוד, ולי יום רע מאוד. והתוצאה עוד יותר רעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי