המשטרה קבעה: בן זוגה של ארינה סבאלנקה כנראה קפץ מהמרפסת

play
קונסטנטין קולצוב, ארינה סבאלנקה | צילום מסך, אינסטגרם, ארינה סבאלנקה
צפו: קרלוס אלקראס ניצחה את דניל מדבדב בגמר טורניר אינדיאן וולס 01:56

קונסטנטין קולצוב, שייצג את בלארוס בשתי אולימפיאדות ושיחק ב-NHL, התאבד בגיל 42. לפני חמש שנים הלך לעולמו אביה של הטניסאית המצליחה, שבעצמו היה שחקן הוקי קרח

(גודל טקסט)

בן זוגה של הטניסאית ארינה סבאלנקה, שחקן ההוקי קרח לשעבר קונסטנטין קולצוב, מת הלילה (בין שני לשלישי) בגיל 42. על פי דיווחים ראשוניים הסיבה הייתה קריש דם, אלא שמשטרת מיאמי, שם מצא את מותו, הגדירה את האירוע כחשד להתאבדות אחרי שקיבלה דיווח ב-00:39 בלילה על קפיצה של אדם ממרפסת בית מלון יוקרתי.

ההודעה הראשונה פורסמה על ידי קבוצת ההוקי הרוסית סלבאט יולייב, שבה שימש עוזר מאמן.

אביה של הטניסאית, סרגיי סבאלנקו, היה בעצמו שחקן הוקי קרח והוא הלך לעולמו בפתאומיות ב-2019, בגיל 44.

קולצוב הלך לעולמו במיאמי, כאמור, שם סבאלנקה מתכוננת לטורניר הטניס היוקרתי. הוא ליווה את המדורגת 2 בעולם לטורנירים רבים, כולל אליפות אוסטרליה בה היא זכתה לפני כחודשיים.

הבלארוסי נודע בשנים האחרונות כבן הזוג של סבאלנקה, אבל היה ספורטאי מוכר בעצמו. הוא שיחק שלוש שנים בפיטסבורג פינגווינס מה-NHL, זכה בתארים בליגת ההוקי של רוסיה וייצג את נבחרת בלארוס 67 פעמים, כולל בשתי אולימפיאדות חורף.

קונסטנטין קולצוב, ארינה סבאלנקה
| צילום מסך, אינסטגרם, ארינה סבאלנקה
קונסטנטין קולצוב במדי פיטסבורג פינגווינס בשנת 2003
| אימג'בנק GettyImages, Grant Halverson

קולצוב התגרש ב-2020 מאשתו ואם שלושת ילדיו, יוליה. כמה חודשים לאחר מכן סבאלנקה התחילה לפרסם תמונות שלה ביחד עם שחקן ההוקי לשעבר שהיה מבוגר ממנה ב-17 שנה, וחלק מהתגובות ברשתות החברתיות היו ארסיות וקראו לה "מפרקת משפחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי