דימיטרוב הפתיע את אלקראס ויפגוש את זברב בחצי גמר מיאמי

הבולגרי בן ה-32 הביך את המדורג שני עם 2:6, 4:6 מפתיע ברבע הגמר ויפגוש את הגרמני, שניצח את פביאן מרוזסאן 3:6, 5:7

(גודל טקסט)

גריגור דימיטרוב רשם הלילה (בין חמישי לשישי) את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו. הבולגרי הפתיע את קרלוס אלקראס עם 2:6, 4:6 מוחץ ברבע גמר טורניר מיאמי ויפגוש בחצי הגמר את סשה זברב. הבולגרי בן ה-32 הביך את המדורג 2 בעולם עם 24 ווינרים וקטע לאלקראס רצף של תשעה ניצחונות.

דימיטרוב, שניצח בקלות את המערכה הראשונה, הצליחה להשיג שבירה קריטית כדי לעלות ל-4:5 בסט השני ועלה למאזן 2:3 בראש בראש מול הספרדי הנהדר. "פשוט ניצלתי כל הזדמנות שהיתה לי", אמר דימיטרוב, "העמדתי אותו במצבים קשים ולא נתתי לו לשבור". חצי הגמר של דימיטרוב מול זברב הערב יהיה חצי הגמר הרביעי שלו ב-2024, שנה שנפתחה נהדר עבורו.

גריגור דימיטרוב טורניר מיאמי
גריגור דימיטרוב טורניר מיאמי | אימג'בנק GettyImages

סשה זברב העפיל אמש (חמישי) לחצי גמר טורניר מיאמי – חצי הגמר השלישי שלו השנה – כשקטע את מסע הקסם של פביאן מרוזסאן עם 3:6, 5:7. המפסיד, שהפתיע בשלבים מוקדמים שני טניסאים מהטופ 10 – הולגר רונה ואלכס די מינואר – סיים את דרכו, אך בזכות השבוע הנהדר הוא יהפוך ביום שני הבא להונגרי הרביעי אי פעם שמתברג בטופ 50 בעולם.

זברב, שמחפש לזכות בטורניר מסבב מאסטרס 1,000 בפעם השישית בקריירה והראשונה מאז 2021, יפגוש בשלב הבא כאמור את גריגור דימיטרוב. "אני שמח לחזור לשלבים האלה, עם השחקנים הכי טובים בעולם. מצפה לי אתגר גדול", אמר.

סשה זברב, טניסאי גרמני
בחצי הגמר זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי. זברב | רויטרס

אצל הנשים, ילנה ריבאקינה (4 בעולם) התקשתה מול ויקטוריה אזרנקה (32 בעולם) למשחק שהגיע לשובר שוויון. המערכה הראשונה הלכה בצורה נוחה לקזחית שניצחה 4:6 אחרי שבירה במשחקון ההגשה הרביעי של הרוסייה. המערכה השנייה היממה את ריבאקינה שספגה 6:0 דומיננטי מאזרנקה שקבעה מערכון שלישי ומכריע. כל אחת מהטניסאיות סיימה נשברה פעם אחת ואזרנקה כבר כמעט נשברה פעם נוספת, אך הצליחה למתוח ל-6:5 ולהשוות ל-6:6. בשובר השוויון אזרנקה איבדה כבר במשחקון ההגשה הראשון את ההגשות, ובהמשך עוד פעמיים כדי לקבוע 2:7 לקזחית שעלתה לגמר הגדול. בחצי הגמר השני שייערך בין חמישי לשישי, דניאל קולינס האמריקאית (53) תתמודד נגד יקטרינה אלכסנדרובה (14) מרוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי