בגלל הפציעה בברך: נובאק ג'וקוביץ' פרש מרולאן גארוס

הסרבי ביטל את האימון לאחר בדיקת MRI ובהמשך הודיע כי הוא נאלץ לוותר על המשך מסע ההגנה על התואר. רוד עלה לחצי הגמר

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' לא יוכל להשוות בצרפת את שיאה ההיסטורי של מרגרט קורט עם 25 תארי גרנד סלאם. אלוף רולאן גארוס המכהן נאלץ לפרוש מהטורניר לפני משחק רבע הגמר מול קספר רוד הנורבגי, בו היו אמורים השניים לשחזר את הגמר מהעונה שעברה, בעקבות פציעת הברך שהשפיעה עליו בשני המותחנים האחרונים מול לורנצו מוזטי ופרנסיסקו סרונדולו, אותם ניצח בחמש מערכות.

הסרבי (1 בעולם) עבר בדיקת MRI מוקדם יותר וביטל את האימון, כשבמקביל עלו דיווחים על אפשרות שייאלץ לפרוש מהטורניר. החשש אומת לקראת שעות הערב (שלישי) עם הודעה רשמית של מארגני רולאן גארוס, אחרי שג'וקוביץ' סיפר כי הוא סוחב את הפציעה במשך שבועיים והבעיה החמירה לאחר שהחליק במשחק מול סרונדולו הארגנטינאי.

רוד עלה בעקבות זאת לחצי הגמר, שם ימתין למנצח בין סשה זברב לאלכס דה מינור. הנורבגי רוצה גמר שלישי ברציפות, אחרי שהפסיד כאמור לג'וקוביץ' ושנה לפני כן לרפאל נדאל.

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם פציעת ברך
הברך תחזיק מעמד? נובאק ג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

"אפשר להגיד שהוא שחקן החימר השני בטיבו בהיסטוריה", החמיא הנורבגי לג'וקוביץ' לפני שידע שלא יהיה משחק. "בורג כמובן זכה ביותר תארים כאן, אבל נובאק תמיד קרוב. הוא הגיע להרבה גמרים והפסיד לרפא. הוא קורא את המשחק נהדר וכמובן זז נהדר, אז קשה להשיג ווינרים מולו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי