עוד לפני הזכייה ברולאן גארוס: חסות חדשה לגיא ששון

play
גיא ששון טניסאי בכסאות גלגלים ישראלי | GettyImages, Daniel Kopatsch
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6 04:08

דלק מוטורס, יבואנית BMW בישראל, תעניק חסות לטניסאי הפראלימפי המדורג 3 בעולם, שזכה בטורניר הגרנד סלאם. "גיא הוא דוגמה ומופת למצוינות, השראה ודוגמא אישית"

(גודל טקסט)

גיא ששון הפך אתמול (שבת) לישראלי הראשון שזוכה בגרנד סלאם בקטגוריית הקוואד – קטגוריית הנכות הגבוהה ביותר – כשניצח בגמר רולאן גארוס. היום דלק מוטורס יבואנית BMW בישראל, הודיעה כי תעניק חסות לטניסאי הפראלימפי. BMW נחשבת לאחת התומכות הגדולות בעולם ב"ספורט הלבן", ורק לפני כחודש חתמה החברה על הסכם שותפות ארוך טווח על טורניר הטניס האייקוני MTTC Iphitos שנכנס לראשונה ל-ATP 500.

"אין שמח ממני על השותפות עם מותג מוביל כמו BMW, שמכוון למצוינות, מקצוענות ללא פשרות, התמדה והתמקדות בפרטים הקטנים ביותר בשביל לייצר הצלחה", אמר גיא ששון, "התמיכה של דלק מוטורס היא הוכחה לכך שהערכים של חינוך לספורט בכלל ולספורטאים עם מוגבלויות בפרט, חשובים לה. הסבלנות, ההתמדה, הלמידה, החוסן והשאיפה למצוינות, לצד עבודה קשה יומיומית שספורטאי עם מוגבלות מקריב, יוצרים עבורי מימד נוסף לתמיכה הלא מובנת מאליה ומהווה הבעת אמון גדולה בדרך להגשמת היעדים שלי. כעת, לצד דגל ישראל שאני נושא בגאווה, מופיע גם סמל המותג של BMW".

שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס: "גיא הוא דוגמה ומופת למצוינות, השראה ודוגמא אישית. הזכייה ההיסטורית שלו ריגשה אותנו מאוד ואנחנו גאים לתמוך בו בדרכו לווימבלדון ומאחלים לו הצלחה רבה באולימפיאדת פריז 2024".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה – הורידו עכשיו

גיא ששון טניסאי בכסאות גלגלים ישראלי
ריגש בצרפת. גיא ששון | אימג'בנק GettyImages, Daniel Kopatsch

ששון הבטיח את מקומו בפריז ויהיה הספורטאי ה-21 במשלחת הפראלימפית למשחקים שייפתחו ב-28 באוגוסט. עד לתחילת המשחקים ששון ישמור על מקומו בין 12 הטניסאים המובילים בעולם שיגיעו לפריז, והוא מועמד בכיר למדליה.

ששון נפצע בשנת 2015 בתאונת סקי, כשבמהלך השיקום הכיר את ענף הטניס והתאהב בו. בתחילת השנה ששון הגיע למקום השני באליפות אוסטרליה הפתוחה והוא מועמד מוביל לזכייה גם באליפות ווימבלדון בתחילת חודש יולי.

עוד באותו נושא: אולימפיאדת 2024, גיא ששון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי