Sport1 Banner

ג'וקוביץ': "אשחק בווימבלדון רק אם אתקרב למקסימום"

הסרבי ממשיך להתאמן לקראת הגרנד סלאם שייצא לדרך בשבוע הבא, אך הוא טרם קיבל החלטה: "לא הגעתי לכאן רק כדי לשחק בכמה סיבובים"

(גודל טקסט)

טורניר ווימבלדון ייצא לדרך עוד פחות משבוע, ועדיין לא ברור האם נובאק ג'וקוביץ' היה כשיר אליו. שיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים ממשיך לנסות להתאושש מהניתוח שעבר בתחילת החודש בגלל קרע במניסקוס ברכו הימנית, פציעה שגרמה לו לפרוש מרולאן גארוס ברבע הגמר.

"לא באתי לכאן כדי לשחק כמה סיבובים", אמר ל-BBC. "אם אוכל להיות במקסימום שלי או קרוב לכך, אשחק. אם לא, אתן למישהו אחר את ההזדמנות לשחק".

בתחילת השבוע ערך הסרבי אימון באול-אינגלנד קלאב שבו ייפתח הגרנד סלאם המיתולוגי. "השיקום מתקדם היטב, ובכל יום אני מרגיש טוב יותר", אמר. "זה מה שנותן לי תקווה ועידוד להמשיך הלאה, אבל אני רוצה להתקדם בצורה הדרגתית. לא אדחק את עצמי עד הקצה, אבל אני מקווה שזה יגיע בימים הקרובים".

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי
הפנים אומרות הכל. ג'וקוביץ' | GettyImages, Clive Brunskill

בתמונות שפרסמו ביום ראשון מארגני ווימבלדון, נראה ג'וקוביץ' עם שרוול תמיכה מסביב לברך ולא ברור עד כמה גבוהה הייתה העצימות בה התאמן. הגרלת הטורניר תתקיים ביום שישי ועד אז יתברר האם הסרבי יתחרה על התואר בו זכה שבע פעמים, ארבע מהן בחמש השנים האחרונות.

עוד באותו נושא: ווימבלדון, נובאק ג'וקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי