קרייצ'יקובה: "לפני חודש, לא האמנתי שאגיע לגמר"

הצ'כית (31) מקווה לחתום את המסע הקסום שלה בלונדון. פאוליני (7) רוצה להפוך לאיטלקיה הראשונה אי פעם שזוכה בווימבלדון

(גודל טקסט)

טורניר ווימבלדון יכתיר מחר (שבת, 16:00) אלופה חדשה, כשברבורה קרייצ'יקובה (31, צ'כיה) המפתיעה תפגוש את ג'זמין פאוליני (7, איטליה). יהיה זה המפגש הראשון אי פעם בין השתיים בהגרלה ראשית של טורניר גדול (נפגשו עד כה רק במוקדמות אוסטרליה 2018), ועל פניו, ברור שפאוליני פייבוריטית. אף שנזקקה למותחן בלתי רגיל כדי לצלוח את חצי הגמר מול דונה וקיץ', היא הפכה לאיטלקיה הראשונה בעידן הפתוח שמגיע לגמר ווימבלדון, וכעת היא סופרת השנה גמרים על הדשא, על משטחים קשים וכמובן שגם על חימר (הפסידה לאיגה שביונטק בגמר רולאן גארוס).

פאוליני, שחולמת על תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, תעלה בין כה וכה לטופ 5 בדירוג העולמי בשבוע הבא, ותהפוך לאיטלקיה המדורגת הכי גבוה מאז שרה אראני ב-2013. היא חווה שנת פריצה של ממש, כשהפכה לטניסאית הראשונה מאז סרינה וויליאמס (2016) שמעפילה לגמר ווימבלדון ורולאן גארוס באותה שנה.

ג'זמין פאוליני טניסאית איטלקייה
צריכה להתאושש ממותחן גדול בחצי הגמר. פאוליני | אימג'בנק GettyImages

מנגד, קרייצ'יקובה רוצה להפוך לצ'כית הרביעית אי פעם שזוכה באול אינגלנד קלאב והשנייה ברציפות, אחרי המסע הקסום של מרקטה וונדרושובה בשנה שעברה. "לפני הטורניר חוויתי תקופה קשה, ואמרתי לעצמי פשוט לנסות ליהנות", אמרה אלופת רולאן גארוס ב-2021. "לפני חודש, לא האמנתי שאוכל להיות במצב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי