איגוד הטניס יארח תחרויות נוער בינלאומיות

play
| אלכס גולדשטיין
דריבל, 11.7 47:26

בזכות היחסים המצוינים עם המוסדות הבינלאומיים, התקבל אישור לשחק בארץ לראשונה מאז ספטמבר האחרון למרות המצב הביטחוני

(גודל טקסט)

בזמן שהפעילות הבינלאומית של כלל איגודי הספורט וההתאחדויות בארץ מושבתת כמעט לחלוטין, הצליח איגוד הטניס להחזיר את הפעילות הבינלאומית לישראל.

מאז חודש ספטמבר האחרון לא התקיימו תחרויות בינלאומיות בטניס בישראל בשל המלחמה. ה-ITF וטניס יורופ הקפיאו למעשה את כל הפעילויות בישראל עם פרוץ המלחמה והשחקנים והשחקניות הישראלים נאלצו לצאת לחו"ל במטרה להתחרות הרבה יותר מבעבר.

בזכות היחסים המצוינים של איגוד הטניס עם המוסדות הבינלאומיים ובזכות קשריו האישיים של יו"ר האיגוד אבי פרץ עם Tennis Europe וה-ITF, הצליח האיגוד למרות המצב לקבל אישור לארח בארץ ארבע תחרויות ITF לנוער (j30,J60). הראשונה התקיימה בשבוע החולף ברמת השרון, השנייה יתקיימו בתל אביב השבוע ושתיים נוספות בסוף אוקטובר.

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ
נרגש. פרץ | מערכת וואלה, ניב אהרונסון

בנוסף הצליח האיגוד להבטיח את קיומן של עוד שש תחרויות טניס יורופ (ארבע לגילאי 14, שתיים לגילאי 12) ועוד שתי תחרויות בינלאומיות לסניורים.

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ: "היה קשה מאוד לשכנע את הגופים הבינלאומיים אבל אני מאושר שהצלחנו להחזיר מעט פעילות בינלאומית. החשיבות היא כפולה. ראשית, תורמת מקצועית ונותנת לישראלים נקודות דירוג עולמיות ואירופאיות. שנית, כלכלית, השחקנים יכולים להישאר ולהתחרות בארץ. כולי תקווה שבמהרה חטופינו וכוחות הבטחון ישובו לביתם, המלחמה תסתיים ונחזור לפעילות בינלאומית בכל הכוח".

עוד באותו נושא: איגוד הטניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי