נדאל ניצח 5 משחקונים ברצף ועלה לרבע הגמר בטורניר בסטאד

play
מאושר על החימר בשבדיה. נדאל | GettyImages
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

הספרדי נקלע לפיגור 4:1 מול קמרון נורי במערכה השנייה, אך הפך ל-4:6, 4:6 ויתמודד בסיבוב הבא עם מריאנו נאבונה הארגנטינאי כחלק מההכנה שלו למשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

רפאל נדאל מככב על החימר בטורניר בסטאד בשבדיה. יומיים אחרי משחק היחידים הראשון שלו מאז שהודח בסיבוב הראשון ברולאן גארוס במאי, הערב (חמישי) הוא גבר 4:6, 4:6 על קמרון נורי הבריטי תוך שעה ו-44 דקות והעפיל לרבע גמר הטורניר שמהווה עבורו חזרה גנרלית למשחקים האולימפיים בפריז.

במערכה הראשונה נדאל ניצל את נקודת השבירה השלישית שלו במשחקון השביעי כדי לעלות ל-3:4 ובמשחקון העשירי כבר היו שתי נקודות שבירה לזכות נורי המדורג 42 בעולם ו-5 בתחרות, אבל השור ממאיורקה נחלץ מהסיטואציה וניצח 4:6.

במערכה השנייה נדאל כבר נקלע לפיגור 4:1 במשחקונים, אבל התעשת במהרה ובזכות שתי שבירות רצופות ו-20 מתוך 21 נקודות לזכותו, הפך ל-4:6, 4:6 במשחק כולו. ברבע הגמר מצפה לו מפגש רציני יותר מאלו שהיו לו עד עכשיו בשבדיה, עם הארגנטינאי מריאנו נאבונה אשר מדורג רביעי בתחרות ו-36 בעולם.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
מאושר על החימר בשבדיה. נדאל | GettyImages

נדאל כאמור ברבע הגמר אחרי שניצח בסיבוב הראשון את השבדי לאו בורג, המדורג 461 בעולם וכעת את נורי. במקביל הוא משחק בטורניר הזוגות עם קספר רוד והם עם שני ניצחונות בשני הסיבובים הראשונים, אתמול העפילו לחצי הגמר.

במשחקים האולימפיים בפריז יתמודד נדאל בתחרות היחידים וגם בזוגות ביחד עם קרלוס אלקראס, הזוכה הטרי בווימבלדון.

עוד באותו נושא: רפאל נדאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי