היסטוריה על חשבונו: נדאל הפסיד בגמר בטורניר בסטאד

הספרדי, שכחלק מההכנה למשחקים האולימפיים קיווה לזכות בתואר בשבדיה, נכנע 6:3, 6:2 לפורטוגלי נונו בורז'ס (51 בעולם) שזכה בתואר ראשון בקריירה

(גודל טקסט)

רפאל נדאל השלים שני קאמבקים נפלאים בדרך לגמר טורניר בסטאד, אבל לצערו היום (ראשון) הוא נכנע במשחק הגמר 6:3, 6:2 לנונו בורז'ס (51 בעולם) הפורטוגלי.

נדאל (261 בעולם) השתתף בטורניר החימר בשבדיה כדי להגיע מוכן ככל שביכולתו למשחקים האולימפיים ובהחלט ניצל את התחרות עד תום כדי להיכנס לכושר, אבל פספס זכייה בתואר. כזכור, עד שהגיע לשבדיה היה משחקו האחרון של נדאל ברולאן גארוס בחודש מאי, אז נכנע כבר בסיבוב הראשון לסשה זברב. במקביל לטורניר היחידים, נדאל שיחק בבסטאד גם בטורניר הזוגות ביחד עם קספר רוד, אבל פרש לפני חצי הגמר כדי להיות רענן למשחק הגמר – מה שלא הספיק כאמור.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי | אימג'בנק GettyImages

המערכה הראשונה הייתה מאוד לא אופיינית, כי אחרי שהפורטוגלי שמר על הגשותיו במשחקון הראשון, יצאו השניים לחמש שבירות רצופות – הספרדי שבר פעמיים, אבל נשבר שלוש פעמים ונכנע 6:3. במערכה השנייה נדאל נחלץ מנקודת שבירה ושמר על שני משחקוני ההגשה הראשונים שלו, אך נכנע פעמיים ברציפות במשחקונים השלישי והחמישי ובסופו של דבר הפסיד 6:3, 6:2. עבור בורז'ס זהו תואר ראשון בקריירה, נדאל פספס תואר ראשון מאז 2022 ואולי הזדמנות לזכות בתואר אחרון בקריירה.

עוד באותו נושא: רפאל נדאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי