שביונטק הצילה 9 נקודות משחק, אבל סבאלנקה עלתה לגמר סינסינטי

play
איגה שביונטק טניסאית פולנייה עם ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית | GettyImages, Matthew Stockman
תקציר חצי גמר טורניר סינסינטי, נשים: ארינה סבאלנקה ניצחה 3:6, 3:6 את איגה שביונטק 01:32

המדורגת 1 בעולם הציגה משחק רע, אבל לקראת הסיום תסכלה את הבלארוסית (3) ודחתה את הקץ, עד שהפסידה 6:3, 6:3. פגולה מחכה בגמר

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה לה פעמיים השנה על החימר (תוך שבועיים, בגמרים של מדריד ורומא), ארינה סבאלנקה השיגה נקמה קטנה באיגה שביונטק והעפילה על חשבונה לגמר טורניר סינסינטי עם 3:6, 3:6 הערב (ראשון). כעת המאזן בין השתיים עומד על 5:9 לזכות הפולנייה, המדורגת 1 בעולם.

הבלארוסית (3) השיגה שבירה על האפס כבר במשחקון השני, אבל שביונטק הגיבה מיד עם שבירה משלה. סבאלנקה ידעה לנצל גם את הזדמנות השבירה הבאה, עלתה ל-2:4 ומשם המשיכה ל-3:6 עם משחקון הגשה חלק. העוצמות שלה סייעו לה לשבור פעמיים ברציפות אחרי משחקונים ארוכים במערכה השלישית, כשבתווך הצילה נקודת שבירה והותירה את הטניסאית הבכירה בעולם מתוסכלת מאוד, כשהיא ישבה עם המגבת על פניה. שביונטק ידעה לתסכל גם היא את יריבתה כשהצילה לא פחות מתשע נקודות משחק וגם שברה כדי לצמק ל-5:3, אבל באפשרות ה-10 הבלארוסית כבר סגרה סיפור.

ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית חוגגת
קרובה לתואר. ארינה סבאלנקה | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

סבאלנקה, לה יהיה זה גמר תשיעי בטורנירי המאסטרס 1000, חיכתה זמן רב לדעת מי תהיה היריבה שלה על התואר וגם על צ'ק בסך 523 אלף דולר. אחרי הפוגה ממושכת בגלל הגשם שגם קטע לה את המומנטום, ג'סיקה פגולה המקומית (6) הצליחה לנצח 2:6, 6:3, 3:6 את פאולה בדוסה מספרד (37) ועלתה לגמר מאסטרס 1000 שני שלה השנה. האמריקאית, שזכתה רק בשבוע שעבר בטורניר טורונטו, נמצאת ברצף של תשעה ניצחונות (מתוך 30 השנה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי