מבסס את עצמו בפסגת הדירוג: יאניק סינר זכה בטורניר סינסינטי

play
יאניק זינר, טניסאי איטלקי | רויטרס
מוכנה לארצות הברית: סבאלנקה זכתה בטורניר סינסינטי 01:56

האיטלקי ניצח 6:7 (4), 2:6 את טיאפו והמשיך בתקופה המצוינת. סבאלנקה (3 בעולם) גברה 3:6, 5:7 על פגולה בגמר והניפה תואר 15 בקריירה

(גודל טקסט)

יאניק סינר ממשיך לבסס את עצמו בפסגת הדירוג של הטניס העולמי. האיטלקי בן ה-23 זכה הלילה (בין שני לשלישי) בטורניר סינסינטי אחרי שגבר 6:7 (4), 2:6 על פרנסיס טיאפו בגמר, ואותת על כוונותיו לפני אליפות ארצות הברית שנמצאת בפתח. המדורג 1 בעולם הזדקק לשעה ו-37 דקות כדי לנצח את יריבו האמריקאי, שזכה לתמיכת הקהל אבל לא איתגר במיוחד את זינר אחרי מערכה ראשונה צמודה.

סינר הפך לאיטלקי הראשון שזוכה בטורניר על המשטח הקשה, והוא גם השחקן היחיד בסבב שזכה השנה בשני טורנירי מאסטרס 1000. בסך הכל, היה זה התואר החמישי של סינר השנה, אחרי שזכה גם באילופת אוסטרליה ובטורנירים ברוטרדאם, מיאמי והאלה.

סינר אומנם נאבק בפציעות בשבועות האחרונים, אבל הראה הרבה אופי לאורך הטורניר בסינסינטי, וינסה להפגין את אותה קשיחות גם באליפות ארה"ב, אליה יגיע כמדורג ראשון כמובן.

בזכות הניצחון, סינר מוביל כעת את פסגת הדירוג עם 7,400 נקודות לעומת 5,960 בלבד של המדורג שני קרלוס אלקראס. יחד עם זאת, הספרדי עדיין יכול לעקוף אותו עד סוף שנת הטניס בעוד שלושה חודשים.

יאניק זינר, טניסאי איטלקי
יאניק זינר, טניסאי איטלקי | רויטרס

ארינה סבאלנקה זכתה אמש (שני) לראשונה בטורניר הנשים בסינסינטי לאחר שגברה 3:6, 5:7 על ג'סיקה פגולה האמריקאית, בזכייה ה-15 שלה הבלארוסית ביחידים ו-21 בקריירה בסך הכל.

המדורגת 3 בעולם שגברה על המדורגת 1 בעולם בחצי הגמר, איגה שביונטק, שברה את פגולה במשחקון ההגשה השני שלה ועלתה ל-1:4 מהיר. בהמשך הצליחה לשמור על משחקוני ההגשה שלה ועם 3:6 השיגה יתרון במערכות. המדורגת 6 התקשתה בפתיחת המערכה השנייה כשאיבדה את ההגשות שלה כבר במשחקון הראשון, אבל דווקא עם הגב לקיר וכשסבאלנקה הגישה לזכייה בטורניר, הצליחה לשבור בחזרה ולהשוות ל-5:5. הבלארוסית התעשתה מהר מאוד עם שבירה בחזרה ו-5:7 שהספיק לה לזכייה בטורניר.

ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית
זכייה ראשונה בגמר ראשון בסינסינטי. סבאלנקה | אימג'בנק GettyImages

זה היה טורניר ההכנה האחרון עבור השתיים לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה שתתחיל השבוע, כששלב המוקדמות כבר החל היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי