סינר מקווה להיות כשיר ב-100 אחוז לגמר, פריץ: "חלום שמתגשם"

play
יגיע בכשירות מלאה לגמר? סינר | רויטרס
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר

האיטלקי נזקק לטיפול רפואי בפרק כף ידו בניצחון על דרייפר: "מקווה שזה לא משהו לדאוג ממנו". יריבו: "אתן את כל כולי, לא יכול לחכות"

(גודל טקסט)
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
יגיע בכשירות מלאה לגמר? סינר | רויטרס

לאחר ההדחות של נובאק ג'וקוביץ' וקרלוס אלקראס, הפך יאניק סינר למועמד המוביל לזכייה באליפות ארצות הברית. אלא שלצד הלחץ הברור, האיטלקי התייצב לגרנד סלאם האחרון של 2024 עם מטען נוסף על הכתפיים, לאחר פרשת החומרים האסורים והטענה ליחס מועדף שקיבל ומנע את השעייתו.

בינתיים, ללחץ או למטען הנוסף אין זכר על המשטח. הלילה (בין שישי לשבת) העפיל המדורג ראשון לגמר עם 5:7, 6:7 (3), 2:6 על ג'ק דרייפר, וביום ראשון בערב מחכה לו מפגש עם טיילור פריץ בניסיון לזכות בגרנד סלאם שני בקריירה.

במהלך המשחק, נזקק סינר לטיפול רפואי בפרק כף ידו השמאלית – מה שלא מנע ממנו להפוך לאיטלקי הראשון אי פעם שעולה לגמר בארה"ב. "נראה איך זה ירגיש מחר", אמר. "אני מקווה שזה לא משהו לדאוג ממנו".

גם דרייפר סבל מבעיות רפואיות לאורך המשחק, והקיא שלוש פעמים במהלך המערכה השנייה. "היה לח בצורה בלתי רגילה", סיכם. "זה גם היה משחק מאוד פיזי. יש סיבה מדוע יאניק הוא המדורג ראשון בעולם. הייתי בלחץ וזה בא לידי ביטוי".

הטניסאי האמריקאי טיילור פריץ
ישלים הפתעה גדולה? פריץ | רויטרס

מי שינסה למנוע מסינר את הזכייה הוא טיילור פריץ (12), שהעפיל לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה עם 6:4, 5:7, 6:4, 4:6, 1:6 על פרנסס טיאפו (20) בדרבי האמריקאי. "זו הסיבה שאני עובד כל כך קשה", אמר בסיום, נרגש, לאחר שהפך לאמריקאי הראשון שמעפיל לגמר ארצות הברית מאז 2006. אם ישלים סנסציה, יהפוך למקומי הראשון שזוכה בטורניר מאז שאנדי רודיק עשה זאת לפני 21 שנה.

"זה חלום שמתגשם. אתן את כל כולי ואני כבר לא יכול לחכות", אמר פריץ. "אני לא חושב שאהיה בסיטואציה מלחיצה יותר מהיום. המשחק הזה היה מלחיץ יותר ממשחק הגמר. אתה הרי לא תהיה פייבוריט מול המדורג ראשון".

עוד באותו נושא: טיילור פריץ, יאניק סינר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי