סבאלנקה סוף סוף הגשימה חלום בארה"ב: "אין לי מילים"

play
עם התואר שכל כך רצתה. סבאלנקה | GettyImages, Jamie Squire
מוכנה לארצות הברית: סבאלנקה זכתה בטורניר סינסינטי 01:56

הבלארוסית זכתה לראשונה בקריירה בפלאשינג מדו וחשפה: "דחפתי את עצמי עוד ועוד שהייתי זקוקה להפסקה, חזרתי רעבה יותר". פגולה אמביוולנטית לאחר ההפסד: "אולי אוכל להעריך את זה בהמשך"

(גודל טקסט)

ארינה סבאלנקה עשתה זאת. שנה אחרי שהפסידה בגמר אליפות ארצות הברית לקוקו גוף, הבלארוסית (2 בעולם) גברה על אמריקאית אחרת, ג'סיקה פגולה, 5:7, 5:7, נפלה למשטח והתקשתה להאמין שהשיגה את הגרנד סלאם השלישי בקריירה שלה.

"אלוהים ישמור, אין לי מילים", אמרה לקהל, שכמובן חפץ בניצחונה של פגולה המקומית. "כל כך הרבה פעמים חשבתי שאני קרובה לתואר בארצות הברית. זה היה חלום שלי, וסוף סוף הגשמתי אותו. סוף סוף השגתי את הגביע היפהפה הזה. זה משמעותי מאוד עבורי".

במשחקה ה-100 בגרנד סלאמים, סבאלנקה הפכה לאישה השישית שמנצחת בגמר בארצות הברית שנה לאחר שהפסידה בו, ולראשונה שעשתה זאת מאז סרינה וויליאמס ב-2012. מבין השחקניות הפעילות, רק לנאומי אוסקה (4), איגה שביונטק (5) ו-ונוס וויליאמס (7) יש יותר תארי גרנד סלאם ממנה.

"כבר פחות או יותר התכוננתי למערכה שלישית", חשפה הבלארוסית, "אבל אז התחלתי לשמור על ההגשות שלי, שמתי על ג'סיקה לחץ ואני שמחה שהצלחתי לשבור אותה. דחפתי את עצמי עוד ועוד לאורך הקריירה ובשלב מסוים הייתי צריכה לעצור, לנוח ולהתחיל מחדש. זה עזר לי להגיע רעננה ורעבה מתמיד בקיץ הזה".

הטניסאית הבלארוסית ארינה סבאלנקה
עם התואר שכל כך רצתה. סבאלנקה | GettyImages, Jamie Squire

פגולה ניסתה למצוא את חצי הכוס המלאה. "כולם מברכים אותי, אבל אני לא יודעת. אולי אני צריכה לשחרר קצת לחץ ואוכל להעריך את זה בהמשך. בסך הכל כנראה שאני מרוצה. לא הצלחתי לשמור על הרמה שרציתי לאורך הגמר".

עוד באותו נושא: ארינה סבאלנקה, ג'סיקה פגולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי