בקפריסין, ללא קהל: פורסמה הגרלת מפגש גביע דייויס

play
| אתר רשמי, איגוד הטניס
נבחרות הדייויס ישראל אוקראינה

נבחרת ישראל תפגוש את אוקראינה ותיאלץ לארח מחוץ למדינה. ישי עוליאל המחבט מספר 1 יפתח מול אלכסנדר אובצ'רנקו. דניאל צוקרמן יפגוש את רוי סטפנוב. רב בריח תמשיך להעניק חסות. המנכ"ל שמואל דונרשטיין: "לתמיכה בספורט הישראלי שמייצג אותנו בעולם יש חשיבות עצומה"

(גודל טקסט)

נבחרות הדייויס ישראל אוקראינה
| אתר רשמי, איגוד הטניס

היום (חמישי) התקיימה הגרלת סדר המשחקים לקראת המפגש בגביע הדייויס בין ישראל לאוקראינה שיחל מחר במועדון הטניס הרודוטו בלרנקה, קפריסין. איגוד הטניס נאלץ לארח את המפגש בקפריסין בשל המצב הבטחוני בישראל אשר לא מאפשר קיום אירועי ספורט בינלאומיים בסדר גודל שכזה. המשחק יתקיים ללא קהל, למעט מספר מצומצם של מוזמנים של שתי הנבחרות ומשפחות השחקנים)

בהגרלה נקבע כי המשחק אשר יפתח את יום המשחקים הראשון יהיה בין המדורג מספר אחד של ישראל ישי עוליאל(463) והשחקן מספר שתים של אוקראינה אלכסנדר אובצ'רנקו 416. בהמשך יעלו מספר שתיים של ישראל דניאל צוקרמן (508) ומספר אחד של אוקראינה ויטלי סצ'קו 386. במשחק הזוגות בשבת בשעה 16:00 ישחקו דניאל צוקרמן (174 בזוגות) ורוי סטפנוב (301 בזוגות) מול איליה בלוברודקו (1026) ואלכסיי קרוטיך( 493).

בהמשך יפגשו מספרי אחד ישי עוליאל וויטלי סצ'קו והמשחק החמישי במידה וישוחק יהיה בין מספרי שתיים דניאל צוקרמן ואלכסנדר אובצ'רנקו. המשחקים יחלו מחר(שישי) בשעה 18:00 ושבת בשעה 16:00.

שמואל דונרשטיין
| יח"צ – חד פעמי, אייל טואג

קבוצת "רב בריח", המובילה בישראל בתחום דלתות פנים וכניסה ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של סל מוצרים לענף הבנייה, מעניקה זו השנה השלישית חסות ותמיכה לנבחרת.

שמואל דונרשטיין, מנכ"ל ובעלים קבוצת "רב בריח": "אנו גאים לתמוך בנבחרת הישראלית שיוצאת לייצג את ישראל בטורניר, בכבוד רב. דווקא בימים מורכבים שאנו חווים, לתמיכה בספורט הישראלי שמייצג אותנו בעולם יש חשיבות עצומה. כחברה מובילה בתעשייה הישראלית, המייצגת בגאווה את המדינה ברחבי העולם, אנו מזדהים ומחוברים לספורט כחול-לבן כגורם משמעותי שמתחבר לחברה ולערכיה ואני מאחל לנבחרת הצלחה רבה בטורניר".

עוד באותו נושא: גביע הדייויס, ישי עוליאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי