סינר הבטיח את פסגת הדירוג, יפגוש את ג'וקוביץ' בגמר שנגחאי

play
איזו שנה. סינר | רויטרס
תיקתקנו, 11.10 04:53

המדורג ראשון הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שיסגור שנה בפסגת הדירוג העולמי. רשם 4:6, 5:7 על מחאץ', נולה התגבר על טיילור פריץ

(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אך יאניק סינר הצליח להעפיל היום (שבת) לגמר טורניר שנגחאי, ובכך הבטיח את המקום הראשון בעולם בסיום השנה. המדורג ראשון רשם 4:6, 5:7 על תומאס מחאץ' שהפתיע את קרלוס אלקראס בתום שעה ו-43 דקות של משחק, ובגמר מחכה לו קרב גדול מול נובאק ג'וקוביץ'.

סינר הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שמסיים בפסגת הדירוג העולמי בסיום השנה, וכרגע הוא עומד על מאזן מדהים של 6:64 ב-2024. "זה מדהים", אמר, "זה משהו שאתה חולם עליו כילד – להגיע למקום הראשון וגם לחוות שנה כזאת. זה כל כך משמעותי עבורי. לא יכולתי להשיג את זה ללא הסובבים אותי – המשפחה, החברים והצוות שלי".

בגמר, כאמור, יפגוש סינר את נובאק ג'וקוביץ', שרחוק ניצחון אחד בלבד מתואר 100 בקריירה המדהימה שלו. הסרבי התגבר על טיילור פריץ עם 4:6, 6:7 (6) – ניצחון עשירי ברציפות על האמריקאי. "אני הולך לפגוש את השחקן הטוב בעולם, נראה מה יהיה", אמר נולה ופרגן ליריבו בקרב הגדול. ג'וקוביץ' מוליך 3:4 בדו-קרב בין השניים, אך סינר ניצח בשני המפגשים האחרונים.

הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
איזו שנה. סינר | רויטרס

ארינה סבאלנקה חזרה מפיגור מערכה בדרך ל-6:1, 4:6, 4:6 על קוקו גוף, שביצעה לא פחות מ-21 שגיאות בלתי מחויבות (!) בחצי גמר ווהאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי