גם המדורג מספר 1 נדבק: ג'וקוביץ' נמצא חיובי בבדיקת קורונה

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | SAEED KHAN/AFP via Getty Images

מחיר חוסר האחריות: לאחר שטורניר הראווה בוטל בשל התפשטות הנגיף בין השחקנים, כעת התבשרו גם "נולה" ואשתו כי נדבקו בנגיף

(גודל טקסט)

טורניר הראווה שארגן נובאק ג'וקוביץ' כבר יצא מכלל שליטה והופסק לאחר שגריגור דימיטרוב, בורנה צ'וריץ' ו-ויקטור טרויצקי נדבקו בקורונה, אבל היום (שלישי) הוטלה הפצצה: מסתבר שגם המדורג מספר 1 בעולם, נובאק ג'וקוביץ' שמיהר לעזוב את קרואטיה ושב לסרביה בתחילת השבוע, נדבק בנגיף.

"נולה הפך לטניסאי הרביעי שנדבק בטורניר הראווה שנערך בשבועיים האחרונים, בנוסף למאמני כושר ומעורבים נוספים. ג'וקוביץ', מארגן הטורניר כאמור, אמור היה להיבדק כבר ביום שבת, אולם עזב את קרואטיה ושב לארצו – שם נבדק ונמצא חיובי לנגיף. הוא אינו סובל מתסמינים כלל, כמו יתר הנדבקים וכמו אשתו ילנה, שגם היא נדבקה ונכנסה לבידוד במשך 14 יום.

ג'וקוביץ' ספג אש לכל אורך החודשים האחרונים, בעקבות התנגדותו לחיסונים וטענותיו החוזרות על כך שאין סיבה כי נגיף קורונה ישבית את העולם ואת הספורט בפרט, כשגם במהלך טורניר הראווה הוא נצפה מבלה במסיבות לצד שלושת הטניסאים האחרים שנדבקו וכידוע הבהיר כי לא יינקטו אמצעי בידוד ואכיפה כלל במהלך הטורניר, שנערך עם קהל. אותם ארבעה גם תועדו משחקים יחד כדורגל וכדורסל, מצטלמים עם מעריצים ובאותה מסיבה בה בילו אף הורידו חולצות ולא עטו מסכות כלל.

נובאק ג'וקוביץ', גריגור דימיטרוב | STRINGER/AFP via Getty Images

בהודעת התנצלות שהתפרסמה בשם הסרבי, נכתב: "נובאק ג'וקוביץ' נמצא חיובי לקורונה. מיד עם הגעתו לבלגרד, הוא נבדק יחד עם כל חברי הצוות שלו ומשפחתו והוא לא סובל מתסמינים וילדיו לא נדבקו. כל מה שעשינו בחודש האחרון עשינו מתוך כוונות טהורות, טורניר שמטרתו הייתה לאחד ולהעביר לכל העולם. זה היה רעיון ללא כוונת רווח, כדי לגייס כסף ולחמם לבבות רבים בעולם. לצערנו הווירוס עדיין נוכח, זו המציאות ואנחנו לומדים לחיות איתה בתקווה שכולנו נוכל להמשיך לחיות את החיים".

הטניסאי האוסטרלי, מי שנחשב "הילד הרע של הסבב", כבר תקף את ג'וקוביץ' וחבריו בימים האחרונים ובין השאר צייץ: "לבי עם כל השחקנים שנדבקו בקורונה, אבל אל תתייגו אותי על שום דבר שעשיתי והיה לא אחראי או טפשי – כי זה לוקח הכל".

נובאק ג'וקוביץ' עם אשתו ילנה | ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי