סבב וולוו: לשם מול פתאל וצוקרמן מול עוליאל בחצי הגמר

עידן לשם | עמית שיסל, איגוד הטניס

נקבעו משחקי חצי הגמרים לגברים ולנשים בתחרות הלאומית השנייה של הסבב. טחן תפגוש את ברזניאק, קמחי מול גלושקו

(גודל טקסט)

היום (שישי) נקבעו משחקי חצי הגמר לגברים ולנשים בתחרות הלאומית השנייה בסבב וולוו 2020, אשר מתקיים ביפו. משחקי רבע הגמר קבעו שמחר (החל מהשעה 10:00 בבוקר) ישחקו ביניהם כל ארבעת המדורגים הראשונים, גם בנשים וגם בגברים. בנוסף יתקיימו מחר שני גמרי הזוגות.

ארבעת השחקנים שהיו בסגל נבחרת ישראל בגביע דייויס בטורקיה במרץ האחרון (יחד עם הקפטן-שחקן יוני ארליך) ייפגשו בחצי הגמר. המדורג ראשון, עידן לשם, העפיל לאחר ניצחון 1:6 1:6 על סהר סימון ויפגוש את בן פתאל (3) שניצח את איגור סמילנסקי 1:6 ו-6:7(6). בחצי הגמר השני ייפגשו שבוע שני ברציפות בשלב הזה, דניאל צוקרמן (4) וישי עוליאל (2). צוקרמן ניצח 0:6 0:6 את רועי גינת ועוליאל גבר 2:6 ו-0:6 על יאשה זמל.

בנשים התקיימו היום שני משחקי רבע הגמר הנותרים: מאיה טחן, המדורגת 2, העפילה לחצי הגמר לאחר ניצחון 0:6 ו-2:6 על קורל קולדובסקי ושם תחכה לה שלי ברזניאק (3). שביט קמחי (4) גברה על ירדן אקלר 6:7(5) ו-3:6 והיא תפגוש את המדורגת ראשונה, לינה גלושקו.

גמרי הזוגות יפגישו בגברים את עידן לשם ודניאל צוקרמן מול ליאור גולדנברג וירדן חסון ובנשים שחר בירן וניקול נדל מול ניקול חירין ושביט קמחי.

שביט קמחי | עמית שיסל, איגוד הטניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי