ג'וקוביץ' חזר מפיגור ל-1:2 על ראוניץ' וזכה בטורניר סינסינטי

הטניסאי הבכיר בעולם ניצח 6:1, 3:6, 4:6 את הקנדי והפך לראשון בהיסטוריה שזוכה בכל תשעת המאסטרס פעמיים. לפני כן, אזרנקה לקחה את טורניר הנשים לאחר שאוסקה פרשה מהגמר בשל פציעה

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' השלים הערב (שבת) הישג היסטורי. הטניסאי הבכיר בעולם ניצח את מילוש ראוניץ' 6:1, 3:6, 4:6 בגמר טורניר סינסינטי והפך לראשון בהיסטוריה שזוכה בכל תשעת המאסטרס פעמיים. בנוסף, הוא השווה את מאזן הזכיות שלו במאסטרס לזה של רפאל נדאל, כאשר כל אחד מהם עם 35 תארים.

זה לא הלך קל עבור הסרבי, שניצח בכל 23 המשחקים שלו ב-2020. יריבו הקנדי פתח טוב יותר, היה אגרסיבי והפעיל לחץ על המדורג ראשון בסבב ה-ATP, בעיקר דרך ההגשות העוצמתיות. אלא שבהמשך, ג'וקוביץ' העלה את הרמה שלו, דייק כמעט בכל חבטה ופשוט לא השאיר סיכוי לראוניץ', בדרך לזכייה בטורניר הראשון שנערך מאז פגרת הקורונה.

מוקדם יותר, גמר טורניר הנשים הוכרע ללא משחק: נאומי אוסקה נאלצה לפרוש עוד לפני העלייה למשטח, בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי ברגלה השמאלית, מה שהעניק לוויקטוריה אזרנקה את התואר ה-21 בקריירה שלה. היפנית מתחה את השריר במהלך משחקה נגד אליס מרטנס בחצי הגמר אתמול.

אוסקה היפנית אמורה להשתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה שתיפתח השבוע, שם היא תפגוש את בת ארצה מיסאקי דוי בסיבוב הראשון. כזכור, אוסקה זכתה ביו אס אופן ב-2018, כך שהיא תקווה להתאושש בזמן כדי לנסות ללכת עד הסוף גם הפעם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי