אליפות ארצות הברית: קרניו בוסטה עלה לחצי הגמר ויפגוש את זברב

פבלו קרניו בוסטה | Matthew Stockman/Getty Images

הספרדי גבר על שפובלוב ויתמודד מול הגרמני, שהשווה את הישג השיא שלו בטורנירי הגראנד סלאם עם ניצחון על צ'וריץ'. אצל הנשים, אוסקה גברה על שלבי רוג'רס ותפגוש בחצי את ג'ניפר בריידי

(גודל טקסט)

בעקבות הדחתו המסעירה של נובאק ג'וקוביץ' שהטיח כדור בשופטת הקו, אליפות ארצות הברית נפתחה לחלוטין ובקרוב מאוד יהיה לה זוכה חדש לאחר שש שנים. אחד המועמדים לזכות בתואר הוא המדורג שביעי בעולם, אלכסנדר זברב, שעלה הלילה (בין שלישי לרביעי) לחצי גמר ראשון בניו יורק והשווה את הישג השיא שלו בטורנירי גראנד סלאם לאחר ניצחון על בורנה צ'וריץ' (23).

הפתיחה הייתה שייכת לקרואטי שניצח את המערכה הראשונה עם 1:6 משכנע תוך 25 דקות בלבד, אבל זברב לא ויתר וניצח את שתי המערכת הבאות בשובר שווין (5:7 ו-1:7). המערכה הרביעית הלכה קצת יותר בקלות, הגרמני השיג מיני ברייק, עלה ל-3:5 וסיים את הסיפור במשחקון הבא.

הבוקר (רביעי) זברב גילה את היריב שלו בחצי – פבלו קרניו בוסטה. הספרדי גבר על דניס שפובלוב בתום קרב עיקש שארך יותר מארבע שעות. קרניו בוסטה הפסיד 6:3 במערכה הראשונה, ניצח 6:7 בשנייה ובשלישית ונכנע 6:0 ברביעית. הקרב היה סופר-מותח, אך במערכה האחרונה והקובעת הספרדי הצליח לנצח 3:6 את הקנדי בן ה-21 ולעלות לשלב הבא.

אלכסנדר זברב | Al Bello/Getty Images

אצל הנשים: ג'ניפר בריידי (41) עלתה לחצי הגמר לראשונה בתולדותיה עם ניצחון על יוליה פוטינצבה (35) הקזחית. האמריקאית לא התרגשה מהמעמד והשיגה 2:6, 3:6 תוך שעה ו-11 דקות. יריבתה בשלב הבא תהיה נאומי אוסקה (9) בת ה-22, אשר זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2018. היפנית פגשה את שלבי רוג'רס (93), רשמה 3:6, 4:6 חלק ותוך שעה ו-21 דקות העפילה לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי