מאמנו של ג'וקוביץ' לשעבר: "כולנו בני אדם, זכותנו לטעות"

נובאק ג'וקוביץ' | Al Bello/Getty Images

ראדק שטפאנק הגן על המדורג ראשון בעולם אחרי הפגיעה בשופטת שעלתה לו בהדחה מאליפות ארה"ב: "הלחץ והביקורות שהוא מקבל קשים מאוד. הוא יודע שהוא טעה"

(גודל טקסט)

ראדק שטפאנק, טניסאי העבר הצ'כי, הוא אחד האנשים הקרובים ביותר לנובאק ג'וקוביץ'. מי ששימש בעבר כמאמנו של המדורג ראשון בעולם הביע את דעתו על הדחת הסרבי מאליפות ארצות הברית הפתוחה, בעקבות הכדור שחבט בשופטת הקו במהלך משחק שמינית הגמר.

"אני יודע שבתוכו הוא עצוב מאוד וסובל", סיפר שטפאנק בראיון ל-CNN, "הוא מאוד כאוב כי הפגיעה לא נעשתה בכוונה. זה קשה עבורו, כי אנחנו יודעים כמה הוא רעב להפוך לשיאן הזכיות בגרנד סלאם בכל הזמנים. כולם חשבו שהטורניר הזה מיועד לו, כל זה מעציב אותו מאוד והוא יודע שהוא טעה".

הצ'כי הגן על ג'וקוביץ' מפני הביקורות שהוטחו בו על המעשה: "כולנו בני אדם ויש לנו את הזכות לטעות. הלחץ והביקורות שהוא מקבל קשים מאוד. הוא עושה כמיטב יכולתו ורוצה לסיים את הקריירה כגדול הטניסאים בכל הזמנים".

לסיום, סטפאנק גילה כיצד הטניסאי מעביר את התקופה הלא פשוטה: "אני מאמין שהוא יחזור לחיק המשפחה ולאהובים עליו כדי להיות בסביבה בטוחה. אחת מנקודות החוזקה שלו היא בחוסן המנטלי שלו. לא חשוב כמה הוא עצוב כרגע, הוא אדם עם רגשות מאוד עמוקים והוא בטוח מבקר את עצמו בנוקשות. הוא יתגבר על התקופה הזו כשיחזור להתחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי