עידן חדש: תים יפגוש את זברב בגמר אליפות ארה"ב

דומיניק תים | Matthew Stockman/Getty Images

האוסטרי התמודד בחצי הגמר מול דניל מדבדב, הגיע פעמיים לשובר שוויון, אך ניצח את הרוסי בשלוש מערכות. הגרמני עלה לגמר ראשון בקריירה, למרות שפיגר בשתי מערכות מול פבלו קרניו בוסטה

(גודל טקסט)

כבר לאחר הדחתו המסעירה של נובאק ג'וקוביץ' בשמינית גמר אליפות ארצות הברית, נודע לנו שנקבל זוכה חדש בניו יורק, כזה שמועלם לא זכה בגרנד סלאם. הלילה (בין שישי לשבת) הושלמה סופית תמונת הגמר, כאשר דומיניק תים ואלכסנדר זברב גברו על דניל מדבדב ופבלו קרניו בוסטה בהתאמה.

המערכה הראשונה הלכה בקלות יחסית עבור האוסטרי ששמר על משחקי ההגשה שלו והצליח לשבור את מדבדב בשני משחקוני הגשה בדרך ל-2:6. אולם לאחר מכן נאלץ להזיע מעט. המערכה שנייה החלה בשבירה לזכות הרוסי, אך תים שבר בחזרה וכפה שובר שוויון שהסתיים בניצחון 7:9 פנימי וגם המערכה השלישית גררה שובר שווין שנגמר גם הוא בניצחון לצד האוסטרי שסגר את הסיפור.

המפגש של זברב שפתח את הערב מול פבלו קרניו בוסטה הלך הרבה יותר קשה. הספרדי כבר הוביל 0:2 במערכות ונראה היה שהגרמני בדרך החוצה, אך משום מקום השיג 3:6, 4:6 ו-3:6 סנסציוני בתום מותחן ענק.

כאמור שני הפיילניסטים מעולם לא זכו בגרנד סלאם, אך תים רשם עלייה שלישית לגמר לאחר שני ניסיון ברולאן גארוס בשנים 2018 ו-2019 שהסתיימו בהפסדים ל'מלך החימר' רפאל נדאל. הישג השיא של זברב היה ב-2020, הרבה שהקורונה הפכה למגפה עולמית עם עלייה לחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי