ג'וקוביץ' טייל מול אימר, גם פלישקובה בשלב הבא

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

לאחר שזכה בטורניר רומא, הסרבי לא התקשה בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס עם 0:6, 2:6, 3:6 על השבדי. ברנקיס ממתין בסיבוב הבא. אנדרסון ניצח את דג'רה. בנשים, הצ'כית גברה על שריף אחרי מהפך

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב הראשון בטורניר הרולאן גארוס המשיכו גם היום (שלישי), כאשר במוקד יום המשחקים השלישי נובאק ג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם כזכור, עלה לסיבוב השני ללא בעיות מיוחדות, לאחר שניצח בשלוש מערכות את מיקאל אימר השבדי.

הסרבי, שזכה בטורניר רומא רק לפני מספר ימים, היה זקוק לשעה ו-39 בלבד כדי להשלים 0:6, 2:6, 3:6 על המדורג 80 בעולם, במשחק שנערך תחת גג סגור. רק לפני הווינרים במשחק (32 לג'וקוביץ' מול 12 בלבד לאימר) ניתן היה להבין שלא הרבה תחרות הייתה הערב על החימר.

בסיבוב הבא ייפגוש הג'וקר מסרביה יריב מנוסה יותר, בדמותו של ריצ'ארדס ברנקיס, המדורג 66 בעולם. מלבד ג'וקוביץ, גם קווין אנדרסון לא התקשה בדרך לשלב הבא כשניצח 2:6, 3:6, 4:6 את לסלו דג'רה.

נובאק ג'וקוביץ' | THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images

בנוסף בסבב הגברים, המדורג 7 בתחרות, מתאו ברנטיני האיטלקי, לא התקשה לנצח תוך שעה ו-50 דקות 3:6, 1:6, 3:6 את הקנדי ואשק פוספיסיל.

בנשים, קרולינה פלישקובה שמדורגת שנייה בתחרות בצרפת ורביעית בעולם, כמעט מצאה את סיום דרכה מוקדם מהצפוי, אולם הצליחה לבצע מהפך נגד מאייר שריף המצרייה בת ה-24, 7:6(9), 2:6 ו-4:6. ילנה אוסטפנקו הלטבית, שמדורגת 43 בעולם, ניצחה בקלות 2:6, 1:6 את האמריקאית מדיסון ברנגי.

קרולינה פלישקובה
קרולינה פלישקובה | THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי