ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי בצרפת ללא בעיות, פלישקובה הודחה

נובאק ג'וקוביץ' | Julian Finney/Getty Images

רולאן גארוס: המדורג ראשון בעולם שוב לא איבד מערכה וניצח 1:6, 2:6, 2:6 את בראנקיס הליטאי, במשחק שערך כשעה וחצי בלבד. ציציפאס גם בשלב הבא. הצ'כית המדורגת במקום הרביעי, הופתעה על ידי אוסטפנקו (43)

(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות של רפאל נדאל ואלכנסדר זברב אמש (רביעי), משחקי הסיבוב השני של הרולאן גארוס המשיכו היום בצרפת, כשבמוקד נובאק ג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, שוב לא איבד מערכה ועלה לשלב הבא אחרי 1:6, 2:6, 2:6 על ריקרדאס בראנקיס הליטאי.

ג'וקביץ', שמעוניין לזכות בתואר בפעם השנייה בלבד בקריירה המפוארת שלו, פשוט "דהר" מהרגע הראשון של המשחק, כאשר פערי הרמות על החימר היו ברורים מאוד. לראיה, הסרבי ניצח את במערכה הראשונה אחרי 23 דקות בלבד.

בראנקיס בן ה-30, המדורג 66 בטורניר, פשוט לא הצליח להגיב לטניס האיכותי שהציג יריבו, שזכה בשבוע שעבר בטורניר רומא. גם בשתי המערכות הבאות נולה דרס את יריבו בתוך כחצי שעה כ"א, והמשחק הסתיים אחרי שעה ו-22 דקות בהובלת הסרבי, שיפגוש את דניאל גלאן ריברוס בסיבוב הבא.

נובאק ג'וקוביץ' | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

משחקי הגברים המשיכו גם בשעות הערב, כאשר שסטפנוס ציציפאס הפעם דאג לא להסתבך וניצח 1:6, 4:6, 2:6 את פבלו קואבס האורוגוואי. מוקדם יותר, דניס שפובלוב הקנדי מהמקום ה-11 בעולם הודח בהפתעה יחסית גדולה, לאחר שהפסיד 3:2 לרוברטו קרבאייס באנה (101 בעולם) בכמעט חמש שעות של משחק.

בסבב הנשים נרשמה היום הפתעה גדולה כאשר קרולינה פלישקובה, המדורגת רביעית בעולם, סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי לאחר שהפסידה לילנה אוסטפנקו, מהמקום ה-43 בעולם. חשוב לזכור כי פלישקובה הודחה לפני כחודש ימים מאליפות ארצות הברית הפתוחה באותו שלב בדיוק.

במערכה הראשונה היו לא פחות מחמש שבירות, על שלוש מתוכן אחראית הלטבית שהשיגה 4:6 אחרי קרוב ל-40 דקות. המערכה השנייה הלכה טוב יותר עבור אוסטפנקו, כאשר שברה את הצ'כית פעמיים, ושמרה על משחקוני ההגשה שלה בדרך ל-2:6 קליל.

לעומת פלישקובה, בת ארצה פטרה קביטובה (11) עשתה כבוד לעם הצ'כי עם עלייה לסיבוב השלישי לאחר ניצחון בשתי מערכות ג'סמין פאוליני (94). קביטובה לא התקשתה מול האיטלקייה והצליחה לגבור עלייה בשתי מערכות של 3:6, 3:6.

אלופת אוסטרליה המכהנת סופיה קנין (6) עלתה גם היא לסיבוב השלישי למרות שהפסידה את המערכה הראשונה, בזכות 6:3, 3:6, 2:6 על אנה בוגדן הרומנייה (93). זהו הישג השיא של האמריקאית בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי