Sport1 Banner

ג'וקוביץ' טייל לשמינית גמר הרולאן גארוס, גם רובלב וציפיפאס עלו

נובאק ג'וקוביץ' | Shaun Botterill/Getty Images

המחבט הבכיר בעולם הביס את גלאן ריברוס, הרוסי גבר על קווין אנדרסון והיווני הבטיח מקומו בין 16 האחרונים אחרי שיריבו, בנדה, פרש בפיגור 2:0 במערכות. בנשים, קביטובה וקנין העפילו לשלב הבא

(גודל טקסט)

תמונת שמינית הגמר ברולאן גארוס הושלמה היום (שבת) עם תום הסיבוב השלישי ולאחר שרפאל נדאל ודומיניק תים עלו אתמול, היום הגיע תורו של המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ' שטייל לניצחון בשלוש מערכות על רוברטו גלאן ריברוס. מוקדם יותר בטורניר הגברים, קיבלנו ניצחונות של אנדריי רובלב וסטפאנוס ציציפאס. בנשים, סופיה קנין הבטיחה את מקומה בין 16 האחרונות ואחריה עשתה זאת פטרה קביטובה.

"נולה" עקף את רוג'ר פדרר בטבלת הניצחונות באליפות צרפת הפתוחה, כשהשיג את ה-71 שלו. הסרבי שבר את ההגשות של יריבו שבע פעמים והציל את כל חמש נקודות השבירה שהיו לקולומביאני, בדרך ל-0:6, 3:6, 2:6. בשלב הבא יפגוש ג'וקוביץ' את קארן חצ'אנוב המדורג 16 בעולם, שגבר 2:6, 6:3, 4:6, 2:6 על כריסטיאן גארין והעפיל לשמינית הגמר זו השנה הרביעית ברציפות.

רובלב, שזכה בטורניר המבורג בשבוע שעבר, האריך את רצף הניצחונות שלו לשמונה ולא השאיר סיכוי ליריבו, קווין אנדרסון. שעה ו-34 דקות בלבד לקח לו לנצח 3:6, 2:6, 3:6, לא מעט הודות ל-33 טעויות בלתי מחויבות של הדרום-אפריקאי. ציציפאס התמודד מול אליאז בדנה הסלובני וניצח 1:6, 2:6 בשתי המערכות הראשונות, כאשר בשלישית, בדנה פרש במצב של 1:3 ליווני, לו מחכה כעת מפגש עם גריגור דימיטרוב שעלה לשלב הבא אחרי שיריבו, רוברטו קרבאייס באנה, פרש במצב 0:2 לבולגרי.

אנדריי רובלב | Clive Brunskill/Getty Images

קנין המדורגת שישית בסבב ה-WTA, גברה ללא קושי על אירינה בארה, 2:6, 0:6. ארינה סבאלנקה הודחה על ידי אונס ג'אבור, שהפכה השנה לטוניסאית הראשונה ברבע גמר גרנד סלאם כשעשתה זאת באליפות אוסטרליה הפתוחה וכעת מנסה לשחזר את ההישג בצרפת. ג'אבור ניצחה 6:7(7:9), 6:2, 3:6. מדורגת בכירה נוספת שהרשימה היא פטרה קביטובה (7) – הצ'כית שזכתה פעמיים בווימבלדון חזרה מפיגור 5:1 במערכה הראשונה וניצהח אותה 5:7, משם המשיכה ל-3:6 במערכה השנייה ולניצחון במשחק כולו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי