Sport1 Banner

סינר הדהים את זברב ועלה לרבע הגמר, נדאל הביס את קורדה

אלכסנדר זברב | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

רולאן גארוס: האיטלקי בן ה-19 שוב הפתיע בגדול והדיח את הגרמני, הספרדי השיג 1:6, 1:6, 2:6 קליל על האמריקאי. סביאטק סיפקה סנסציה והדיחה את האלפ עם 1:6, 2:6 מהם. גם קיקי ברטנס בחוץ

(גודל טקסט)

היום השמיני ברולאן גארוס סיפק הפתעה גדולה: יאניק סינר, האיטלקי בן ה-19, אשר רשם כבר כמה וכמה סנסציות בקריירה שלו, הדיח היום (ראשון) את אלכסנדר זברב כבר בשמינית הגמר. סינר עשה זאת לאחר התמודדות לא פשוטה עם 3:6, 3:6, 6:4, 3:6 וניצח בתום משחק שארך שלוש שעות ודקה אחת.

מי שפתח את היום בגזרת הגברים הוא המועמד לזכייה רפאל נדאל (2), שהתמודד מול סבסטיאן קורדה המדורג 200 בעולם. כצפוי, השור ממאיורקה לא התקשה יתר על המידה – והשיג 1:6, 1:6, 2:6 מול האמריקאי, שרשם את הישג השיא שלו בצרפת.  

סנסציית ענק נרשמה אצל הנשיםפ. סימונה האלפ, אלופת 2018 ואחת המועמדות הבכירות לזכייה בטורניר, בייחוד לאור היעדרות האלופה המכהנת אשלי בארטי, הודחה כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד לאיגה סביאטק בת ה-19 בלבד.

רפאל נדאל | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הפולנייה, שהובסה על ידי האלפ בשמינית הגמר אשתקד תוך 45 דקות בלבד, השיגה את הנקמה שלה עם 1:6, 2:6 נהדר ועלתה אל שלב שמונה האחרונות, תוך שקטעה ליריבה שלה רצף של 17 ניצחונות בזכות 30 ווינרים ו-81 אחוזי הצלחה בנקודות מהגשה ראשונה. זמן קצר לאחר מכן, מדורגת בכירה נוספת סיימה את דרכה בטורניר. קיקי ברטנס הבלגית (שמינית בדירוג ה-WTA) הופתעה על ידי מרטינה טרביסן האיטלקייה, שגברה עליה 4:6, 4:6. טרביסן המדורגת 159 בלבד משחקת לראשונה ברולאן גארוס ותפגוש את סביאטק בשלב הבא.

מי שעמדה בציפיות ועלתה לשלב הבא היא אלינה סביטולינה (5), שדילגה בקלות מעל קרוליין גרסיה וניצחה אותה 1:6, 3:6 תוך שעה וארבע דקות. האוקראינית, שמגיעה אחרי זכייה בטורניר שטרסבורג לפני שמונה ימים ומקווה להוסיף לרזומה שלה תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, תפגוש ברבע הגמר את נדיה פודורוסקה שגברה 6:2, 2:6, 3:6 על ברבורה קרייצ'יקובה.

עוד באותו נושא: סימונה האלפ, רפאל נדאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי