ג'וקוביץ', ציציפאס וקביטובה העפילו לרבע גמר הרולאן גארוס

נובאק ג'וקוביץ' | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

המדורג ראשון בעולם לא התקשה נגד חצ'אנוב, ניצח בשלוש מערכות ויפגוש את קרניו בוסטה. היווני גבר על דימיטרוב ויתמודד מול רובלב, שהדיח את פוצ'וביץ'. בנשים, קביטובה עלתה לשלב הבא

(גודל טקסט)

היום התשיעי ברולאן גארוס סיפק לנו עולים נוספים לרבע הגמר, לקראת הישורת האחרונה של האליפות. בראש ובראשונה, נובאק ג'וקוביץ' הדיח את קארן חצ'אנוב בדרך לשלב הבא. הסרבי התגבר על המכשול הגבוה ביותר שפגש עד כה באליפות מבלי לשמוט מערכה והתקדם צעד נוסף לעבר הישג חסר תקדים: זכייה בכל אחד מטורנירי הגרנד סלאם לפחות פעמיים בקריירה, אחרי שניצח 4:6, 3:6, 3:6.

ג'וקוביץ' יפגוש מחר ברבע הגמר את השחקן מולו רשם את הפסדו היחיד ב-2020: פאבלו קרניו בוסטה, שאמנם לא הכניע את ג'וקוביץ' על המגרש, אך השיג ניצחון טכני עליו כש"נולה" חבט בשופטת הקו והודח מאליפות ארה"ב הפתוחה. הספרדי גבר 2:6, 5:7, 2:6 על דניאל אלטמייר, במשחק שנדחה בכמה שעות עקב הגשם.

עוד קודם לכן, סטפאנוס ציציפס טיפס לשמינייה האחרונה אחרי 3:6, 6:7(11), 2:6 על גריגור דימיטרוב הבולגרי. בטרם היווני (6 בעולם) השיג ניצחון על המדורג 20, אנדריי רובליוב בן ה-22 (12) ניצח 7:6(4), 5:7, 4:6, 6:7(3) בתום מותחן את מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי.

בגזרת הנשים, פטרה קביטובה הצ'כית (11), חלפה על פני שוואי ז'אנג הסינית (40) לאחר שגברה עליה בשתי מערכות עם 6:2 קליל ו-4:6 ולא התקשתה בדרך לרבע הגמר. בשלב הבא היא תפגוש את לורה זיגמונד (66), שגברה היום על באדוסה גיברט (87) 5:7 ו-2:6.

סטפנוס ציציפס | Clive Brunskill/Getty Images
פטרה קביטובה | Tim Clayton/Corbis via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי