ג'וקוביץ' גבר על זברב והשלים את תמונת חצי הגמר, מדבדב נשאר מושלם

המדורג ראשון בעולם יפגוש את דומיניק תים בשלב הבא בטורניר גמר ה-ATP, אחרי שניצח 3:6, 6:7 את מי שהכניע אותו בקרב על האליפות בגמר ה-ATP לפני שנתיים. הרוסי גבר 3:6, 3:6 על דייגו שוורצמן לפני המפגש עם נדאל

(גודל טקסט)

תמונת העולים לחצי גמר טורניר המאסטרס בלונדון הושלמה היום (שישי), עם ניצחונו של נובאק ג'וקוביץ' על אלכסנדר זברב, בדרך למפגש בין המדורג ראשון בעולם לדומיניק תים בשלב הבא. הסרבי גבר על הגרמני 3:6, 6:7(4) בקרב ישיר על המקום בין ארבעת האחרונים בטורניר גמר ה-ATP ועל הדרך, סגר עמו חשבון על ההפסד במשחק הגמר של אותה תחרות, לפני שנתיים. "נולה" רשם ניצחון מספר 41 בשנת 2020, כשרק אנדריי רובלב השיג כמות זהה, והוא יקווה להשתוות גם לכמות התארים שהשיג רובלב השנה – חמישה בסך הכל.

ג'וקוביץ' ניצל את הטעויות של זברב בתחילת המשחק ועלה ליתרון 0:3 מהיר. בהמשך הציג דיוק בחבטות הפתיחה בשביל להציל שתי נקודות שבירה, בדרך להכרעת המערכה הראשונה עם ווינר לאורך הקו. שני הטניסאים נאלצו להציל נקודות שבירה בפתיחת המערכה השנייה, שבה שניהם העלו את רמת המשחק שלהם והגיעו לשובר שוויון. ג'וקוביץ' שיפר את המאזן הנפלא שלו בשוברי שוויון השנה, כאשר מתוך 16 כאלה בסך הכל, הוא הפסיד רק אחד – נגד קייל אדמונד באליפות ארה"ב הפתוחה. הסרבי תפקד היטב בלחץ גם הפעם והשלים ניצחון 0:2 במערכות.

מאוחר יותר, דניל מדבדב נותר השחקן היחיד שעדיין לא הפסיד בתחרות עד כה ושמר על מאזן מושלם, כשניצח 3:6, 3:6, את דייגו שוורצמן הארגנטינאי, שנפרד מטורניר גמר הסבב ללא ניצחון. מדבדב יפגוש את רפאל נדאל בחצי הגמר.

צפו בניצחון של דניל מדבדב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי