דאבל גדול להפועל לוד באליפות ישראל בטניס

כל הזוכים – גמר הפיינל פור בטניס | אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

המועדון זכה באליפות הגברים אחרי שלשם וצוקרמן ניצחו את מרצ'נקו וסמילנסקי מרמלה במשחק הזוגות המכריע וקבעו 1:2. גלושקו וחירין ניצחו כל אחת את טחן ודגן-פוכטמן בדרך ל-2:0 מהיר אצל הנשים

(גודל טקסט)

הפועל לוד השלימה היום (ראשון) דאבל באליפות ישראל בטניס לשנת 2020, אחרי שסיימה את העונה במקום הראשון אצל הגברים והנשים כאחד. גמר הפיינל פור נערך ברעננה וחתם שנה ארוכה בה השתתפו מעל 200 קבוצות מכל הארץ במסגרת חמש ליגות.

במקצה הגברים, לוד גברה 1:2 על רמלה בסדרת הגמר וזכתה באליפות החמישית שלה והרביעית ברציפות. דניאל צוקרמן מלוד ניצח 2:6, 6:2 ו-4:6 את ישי עוליאל בזמן שאיליה מרצ'נקו העניק לרמלה נקודה עם 4:6 ו-2:6 על עידן לשם. משחק הזוגות שהכריע את המפגש הסתיים ב-2:6 ו-3:6 לטובת צוקרמן ולשם על חשבון מרצ'נקו ואיגור סמילנסקי והעניק ללוד את האליפות.

אצל הנשים זה הלך חלק יותר עבור לוד עם 0:2 על רעננה, כאשר לינה גלושקו ניצחה 1:6 ו-1:6 את מאיה טחן וניקול חירין גברה על מיקה דגן פרוכטמן 1:6 ו-2:6. גמר הפיינל פור פתח את שבוע אליפות ישראל לבוגרים המתקיים ברעננה שימשיך מחר עם משחקי גמר אליפות ישראל לנוער ויגיע לשיאו עם משחקי הגמר ביום שישי. מחר יתקיימו משחקי גמר אליפות ישראל לנוער.

דניאל צוקרמן
דניאל צוקרמן | עמית שיסל, איגוד הטניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי