רק בת 13: מיקה בוחניק בחצי גמר אליפות ישראל

מיקה בוחניק | אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

הטניסאית הצעירה ניצלה פרישה של מאיה טחן במצב של 1:1 ותפגוש את לינה גלושקו. שלי ברזניאק גברה על מיקה דגן פרוכטמן אחרי יותר משלוש שעות. עידן לשם, דניאל צוקרמן, ישי עוליאל וירדן חסון העפילו אצל הגברים

(גודל טקסט)

היום (רביעי) ברעננה התקיימו משחקי רבע הגמר באליפות ישראל לבוגרים, כאשר שלושת המדורגים הראשונים בגברים ושתי המדורגות הראשונות בנשים העפילו, והפתעה גדולה נרשמה עם עלייתה של מיקה בוחניק הצעירה לחצי הגמר.

הסיפור הגדול של היום הגיע מתחרות הנשים, שם מיקה בוחניק בת ה-13 וחצי העפילה לחצי הגמר בפעם הראשונה שלה באליפות ישראל לבוגרות. בוחניק שיחקה מול מאיה טחן, המדורגת שלישית באליפות, הפסידה 6:4 במערכה הראשונה, וניצחה 4:6 בשנייה לפני שטחן פרשה בעקבות פציעה במצב של 2:2 במערכה השלישית.

בוחניק הצעירה, המתאמנת ברמה"ש, תעמוד מחר למבחן ענק בחצי הגמר כשתפגוש את לינה גלושקו המדורגת הבכירה בטורניר, שניצחה 2:6 ו-1:6 את סברינה קלנדרוב. המדורגת השניה, ולאדה קאטיץ', גברה 2:6 2:6 על דניאלה שווד ותפגוש בחצי המגר את שלי ברזניאק הרביעית שגברה על מיקה דגן פרוכטמן אחרי שלוש שעות ורבע של משחק בתוצאה 6:7, 6:3 ו-3:6.

שלי ברזניאק | אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

אצל הגברים, המדורג הבכיר עידן לשם גבר 4:6 ו-1:6 על מור בוליס ויפגוש בחצי הגמר מחר את ירדן חסון שניצח 2:6, 6:2 ו-3:6 את יאשה זמל המדורג רביעי. דניאל צוקרמן השלישי ניצח 2:6 ו-0:6 את רועי גינת וישחק מול ישי עוליאל השני שגבר 1:6 ו-2:6 על יאיר סרוק. השניים נפגשו ביום ראשון השבוע בפיינל פור של אליפות המועדונים, שם צוקרמן גבר על עוליאל בשלוש מערכות.

בנוסף, נקבעו היום ברעננה גם שני הגמרים של טורנירי הזוגות: יאיר סרוק וסער סימון ישחקו מול ירדן חסון וליאור גולדנברג אצל הגברים, ובגמר הזוגות לנשים ייפגשו אסתר פסיוק וטל דקל עם אדוה דבח ודריה שוורצמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי