מארי ייעדר מאליפות אוסטרליה מכיוון שלא מצא מקום לשהות בבידוד

אנדי מארי | Julian Finney/Getty Images for LTA

שבוע אחרי שאמור היה להמריא מבריטניה ונמצא חיובי לקורונה, הטניסאי, בעברו מספר 1 בעולם שהגיע חמש פעמים לגמר במלבורן, הודיע בצער כי יחמיץ את הגרנד סלאם: "לא הצלחנו למצוא פתרון"

(גודל טקסט)

אנדי מארי בן ה-33, פיינליסט אליפות אוסטרליה הפתוחה חמש פעמים, שבשנתיים האחרונות נאבק בפציעות ומנסה לשוב להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, הודיע היום (שישי) בצער כי אלא אם יקרה משהו יוצא דופן, הוא לא ישתתף באליפות הקרובה במלבורן, שתיפתח ב-8.2.

ב-2021 מארי סיפר במלבורן כי הפציעה שלו בירך עלולה להוביל לפרישתו, אבל הוא נותח מאז והתאושש. הוא קיווה לערוך קאמבק ראוי למי שהיה בעברו המדורג מספר 1 בעולם, אבל 2020 לא האירה פנים ובעקבות התפרצות נגיף קורונה כמובן שגם ענף הטניס הושבת ותחרויות בוטלו בזו אחר זו.

אז מדוע מארי ייעדר מאליפות אוסטרליה? לצערו, הסיבה היא שהוא לא הצליח להסדיר להסדיר לו ולצוותו מקום להתארח עד תחילת התחרות, אז הם נדרשים לבידוד כמו כל הנכנסים לאוסטרליה. "אני מאוכזב ועצוב מכך שעליי לבשר כי לא אטוס להתחרות באוסטרליה השנה", אמר היום מארי, "היינו בקשר עם מארגני התחרות כדי למצוא פתרון שיאפשר לנו להיכנס לבידוד ולהתכונן לתחרות בצורה ראויה, אך לא הצלחנו".

מארי אמור היה להמריא מבריטניה לאוסטרליה כבר בשבוע שעבר, אלא שהוא אובחן חיובי לקורונה וכך התוכניות שלו השתבשו כליל. מארגני התחרויות עדיין מנסים למצוא פתרון שיאפשר את הגעתו ואת השתתפותו בגראנד סלאם, אולם נטען כי הסיכויים לכך קלושים.

אנדי מארי | Julian Finney/Getty Images for LTA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי