Sport1 Banner

צעד ראשון בדרך לשיא הזכיות? נדאל נראה טוב והעפיל לשלב הבא

רפאל נדאל
רפאל נדאל | DAVID GRAY / Contributor

אלופת אוסטרליה הפתוחה: אחרי שג'וקוביץ' עלה אתמול, הגיע תורו של "השור ממאיורקה", שמפנטז על גראנד סלאם 21 ופתח ברגל ימין עם 3:6, 4:6, 1:6 על דז'רה. אצל הנשים, אזרנקה הודחה כבר בסיבוב הראשון

(גודל טקסט)

אחרי שג'וקוביץ' טייל אתמול לסיבוב השני, אליפות אוסטרליה הפתוחה נמשכה היום (שני) ואת תשומת הלב תפס רפאל נדאל, אחד המועמדים הבכירים לזכייה בטורניר היוקרתי. "השור ממאיורקה", שהשתווה לרוג'ר פדרר עם 20 זכיות בגראנד סלאם, מייחל לזכות בתואר נוסף ולהפוך לשיאן הבלעדי. בדרך לשם, הוא מחץ את לאסו דז'רה (56) עם 3:6, 4:6, 1:6 שלא הותיר זכר לכאבי הגב מהם סבל והעפיל לסיבוב השני.

המדורג רביעי בעולם דניל מדבדב נמצא פשוט בכושר נפלא. הרוסי הביס את אסק פוספיסיל הקנדי 2:6, 2:6, 2:6 תוך פחות משעתיים של טניס והעפיל לסיבוב השני. אנדריי רובלב (8), חברו של מדבדב לנבחרת רוסיה, עלה גם הוא בקלות לאחר שגבר על יאניק האנפמן (102), 3:6, 3:6, 4:6.

אצל הנשים, ויקטוריה אזרנקה (12), אלופת אוסטרליה פעמיים בעבר, הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי ג'סיקה פגולה האמריקאית (61) שגברה עליה 5:7 4:6. לעומת אזרנקה, האלופה המכהנת סופיה קנין עשתה את שלה עם 5:7 4:6 לא קל על מדיסון אינגליס האוסטרלית בתום שעה ו-40.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי